28. 2. 2008

Svět kolem nás
Zvláštní, jak se mění svět kolem nás. A jak kurevsky rychle. Člověk se chvíli nedívá a jiní jsou pryč a vy zůstanete tady, v prdeli své existence. Kdepak se stala asi chyba. Proč nad tím přemýšlet? Vše, co udělám, je špatně. Asi od toho chci moc. Najít si přítelkyni, která by mne milovala, nepodváděla, byla ke mně upřímná a snesla to, že prostě není opravdu střed mého vesmíru, že pro mne vesmír okolo ničeho nerotuje, prostě si tak letí a letí, my všichni letíme s ním. Mám se cítit provinile, že nejdu na večeři, která dopadne stejně jak si myslím? Smradlavými hadrami a dlouhou bezesnou nocí? Kéž bych se tohle někdy naučil. Normálně to přejít… normálně usnout.
Tak mne tak napadá, když každého, koho znám, postihla v nedávné době sociálka, tak jak to, že existují lidé, jako mluvčí MZ, kteří snad opravdu věří, tomu, co říká. Je opravdu tak zaslepený, že tomu tak věří? Něčemu, co si nevymyslel, není to dobré a stejně to s takovou verbou obhajuje. To je něco šíleného. Nevím jestli litovat nebo obdivovat.
I am so fucking out.

KUTlime se představuje:

Jsem snílek, chorobný workoholik, detailista, flákač, publicista, hráč, buřič, závislák na produktivismu, technologiích a návratu zpět na strom. Extrovertní samotář, cholerik, kterému pořád v testech vychází sangvinik. Bývalý fotograf, budoucí cestovatel, současný amatérský terapeut. Věčný geek a kritik, nerozpoznatelný bodybuilder a mnoho dalšího. Kontroverze a renesance sama Mám mozek a nebojím se ho používat. Mám mnoho vlastností, které mne činí na první i druhý pohled nesnesitelným člověkem, za to ceněným spolupracovníkem. Seznámení se mnou pouze na vlastní nebezpečí. 8-)
Příspěvek byl publikován v rubrice Pocity (vržené na papír). Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

9 reakcí na 28. 2. 2008

  1. Lucka napsal:

    Doporučuji film „Co my jen víme“… 🙂

  2. Lucka napsal:

    Taky jestli znáš Pokojného bojovníka. jsou to fajn filmy, podobné, ale každý je něčím jiný.

  3. Lucka napsal:

    No já to taky měla na doporučení. Pokojný bojovník je adaptací románu (biografického) od Dana Milmana. Má těch knih několik, ale zatím jen jeden film. Za ostatní knihy se nezaručím, ještě jsem je sama nečetla, ale sama doufám že se k tomu dostanu. http://www.databazeknih.cz/zivotopis/dan-millman-3722 Píše o duševním rozvoji. Ten film Co my jen víme je taky na podobné téma.

  4. Lucka napsal:

    SVOX je co ? 😀

  5. Lucka napsal:

    Už jsem si to našla. Mluvil jsi o tom… pardon 🙂

Zanechat Odpověď

