Studium v praxi 1. část:

Když jsem v zimním semestru prožíval krušné chvíle v osobním životě, tak se to podepsalo i na mém profesním životě. Tehdy jsem si nevěřil a když jsem si na první týden zkouškového období, napsal na 3 po sobě jdoucí dny, 4 zkoušky, tak jsem si opravdu myslel, že to nedopadne dobře. Opak se stal pravdou a já si cítil jako king a prase zároveň. King při pohledu na druhé a jejich úzkostné starosti zkoušek a jako prase při pohledu na sebe a na to, co umím. Myslel jsem si, že tehdá jsem si dovolik opravdu moc. Jenže…

…píše se 6. 5. 2008, druhý den zkouškového období a je to právě 1 hodina, co mi začali prázdniny (nepočítám BP). A co víc,… práce, do které musím chodit, bydlení, které musím řešit a osobní prázdno, které mne ničí, ale stále nevím kde je moje hranice. Tady ještě asi ne. Nevím, jestli se mám cítít dobře, že to bylo "tak jednoduché" a největší problém jsem měl sám se sebou nebo mám být naštvaný z toho, co (ne)umím a jak je nastavena úroveň (velmi nízko).

Takže asi takhle vypadá vysokoškolské studium. Konec 1. části. Ve druhé se ohlédnu komplexně na své dosavadní vysokošlské studium a budu bilancovat.

KUTlime se představuje:

Jsem snílek, chorobný workoholik, detailista, flákač, publicista, hráč, buřič, závislák na produktivismu, technologiích a návratu zpět na strom. Extrovertní samotář, cholerik, kterému pořád v testech vychází sangvinik. Bývalý fotograf, budoucí cestovatel, současný amatérský terapeut. Věčný geek a kritik, nerozpoznatelný bodybuilder a mnoho dalšího. Kontroverze a renesance sama Mám mozek a nebojím se ho používat. Mám mnoho vlastností, které mne činí na první i druhý pohled nesnesitelným člověkem, za to ceněným spolupracovníkem. Seznámení se mnou pouze na vlastní nebezpečí. 8-)
Příspěvek byl publikován v rubrice Pocity (vržené na papír). Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

