Od FPS přes TDU k LFS

Od FPS přes TDU k LFS

 
 

Vzpomínám na to, když jsme se poprvé setkali. Byl listopad roku 2006. V ten den, jsem byl s Hankou, Petrem a Veronikou na exkurzi ve Vaňkovce. Zde, jsme šli na prohlídku do Datartu, obhlédnout elektroniku. Tehdá se naše pohledy teprve setkaly. Já a Logitech G25, láska na první pohled. Po chvíli nesmělých pocitů jsem se odvážil navázat první fyzický kontakt. Extáze byla větší, než cokoliv, co jsem si kdy představoval. Byl jsem unešen během několika vteřin. Ihned se ve mně probudili pocity, které směřovali jasným směrem – musím ho mít.

Byla to však chvilková omámenost, která byla hned hašena pohledem na cenu (8 999,-), nemluvě o tom, že by nebyl čas na to si spolu hrát a ani na čem, Primus byl už tehdy velice zastaralý. Pocity však nebyly uhašeny úplně, kdesi hluboko ve mně dřímala naděje, že si ho jednou snad pořídím. Doma jsem se podíval na nabídku internetových obchodů – 8 300,- nejmenší cena. Čekal jsem to lepší, záležitost jsem hodil k ledu.

Psal se přelom roku 2007/2008 a touhy se setkal s G25 opět ožily. Ceny moc neopadly, ale už mi to začalo pomalu být jedno. Tehdy mi to však rozmluvil jeden narcis a tak jsem si ho opět nekoupil. Udělal jsem dost velký přešlap, když jsem ho/jí poslech. A tak nyní – červenec 2008, promoce a trochu jiná nálada. Čas na to, splnit si sen. 🙂


Seznamte se, G25(Black)

S heslem Real metal, Real leather, Real racing mohu vcelku souhlasit. Není to Real leather, ale nějaká koženka, alespoň se mi to tak zdá. Šikly by se tak ještě dvě tlačítka na volantu, jedno však minimálně – na klakson. 🙂 Ten tam však není kvůli tomu, že na závodních autech taky nebývá klakson. Popojedem…
Opravdu to není dětská hračka, ale opravdový volant, se kterým se musíte prát. Tvrdé pedály, skvělý systém upínání všech komponent, silná zpětná vazba. Zprvu jsem měl strach, že něco pokazím, teď se už běžně peru se svým Ferrari 430 ve 280kmph (Ferrari má hodně dementní způsob řízení, auta bývají od 250kmph značně neovladatelná). Už se nemohu dočkat, až bude zase koberec, protože nyní jezdím zásadně v McLaren F1, jednomu z nejrychlejších "cestovních" vozů na světě. A proč to tak vím? Jednoduše, TDU – Test Drive Unlimited. Skvělá hra, jestli nevíte, www.justfuckinggoogleit.com

A co dál…? Jasně, TDU je nádherná věc, ale co je trochu jiná liga, tak je GTR2. Velice těžká závodní hra, velice reálný simulátor. Za každou chybu tvrdě platíte. Pokud chcete vědět, jak měl Schumacher tvrdý chleba, just buy it!!! A co je ten největší level? Ano, multiplayer, čili online realný simulátor jménem LFS (Live for speed). O dalších zážitcích budu, když tak informovat, ale už mohu říci jedno… za ty prachy to stojí, fakt že jo. Alespoň za ty, co jsem za to dal já, což samozřejmě nebyla obchodní cena, ale… to je už jiný příběh.

KUTlime se představuje:

Jsem snílek, chorobný workoholik, detailista, flákač, publicista, hráč, buřič, závislák na produktivismu, technologiích a návratu zpět na strom. Extrovertní samotář, cholerik, kterému pořád v testech vychází sangvinik. Bývalý fotograf, budoucí cestovatel, současný amatérský terapeut. Věčný geek a kritik, nerozpoznatelný bodybuilder a mnoho dalšího. Kontroverze a renesance sama Mám mozek a nebojím se ho používat. Mám mnoho vlastností, které mne činí na první i druhý pohled nesnesitelným člověkem, za to ceněným spolupracovníkem. Seznámení se mnou pouze na vlastní nebezpečí. 8-)
Příspěvek byl publikován v rubrice Oznámení, Zábava všeho druhu. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

