Stav reklamací k 5. 8. 2008

Stav reklamací k 5. 8. 2008

 

Takže tohle je tak pro mou informaci (snad jsem na nic nezapomněl):

Produkt

Datum uplatnění reklamace

Datum vyřízení reklamace

Poznámka

HTC S710

4. 7. 2008

18. 7. 2008

1)

Skříň AeroCool

8. 7. 2008

15. 7. 2008

2)

Základní deska GB DS4

9. 7. 2008

9. 7. 2008

3)

Nikon D40

xxx

4)

Disk Samsung 750GB

2. 6. 2008

2. 6. 2008

Kus za kus, tak to mám rád.

       
       

 

  1. Vedoucí prodejny byl kokot. Arogantní kokot. Nějak dobře nechápal, že vím, co s telefon je a myslel si, že má patent na rozum. Navíc jsem kvůli jeho obědové přestávce musel sedět na lavičce půl hodiny extra. Reklamace vyřízena výměnou displeje, bohužel ten, co mi dali, i když by měl být originální od HTC, zdá se mi poněkud méně kontrastní. A slečna, co tam zaskakovala, za výše zmíněného kokota, tak je snad ještě horší. Uprostřed dne si šla nakupovat (10:30), na dveře vylepila lísteček s tím, že se vrátí hned a pro případ tel. číslo. Škoda jenom, že to nebylo její telefonní číslo, ale jejího šéfa, který mi ihned volal a co se děje. Sranda přijímat hovor na telefonu, co mu nefunguje sluchátko. Snažil se mi vnutit myšlenku toho, že slečna je na záchodě a že se hned vrátí, no slečna tam byla 45min. Wau, nechtěl bych mít její močák nebo jíst to co ona.
  2. Sice si Softcomu pospíši, ale chtěl jsem opravu, dočkal jsem se údržby. Problém v tom, že přední turbína vydává děsivý zvuk, když se třísklo do míst okolo ní a poté se zastavil. Technik provedl údržbu, ne opravu. Škoda, tak až zas budu mít nervy to všechno rozebírat…
  3. Problém v síťovce. Nemohu desku reklamovat, protože ID HDD mých RAID0 polí jsou uložena v EPROM paměti na desce. Při reklamace by se deska vyměnila a já přišel o 2,5TB dat. Dostal jsem novou síťovku, avšak 10krát pomalejší, tj. 100/10Mbps. Navíc starý Realtek je rychlejší i tak. Musím jí tam zase ve volné chvíli dát.
  4. Kua!!! Chvíli tam ty vadné pixely jsou, chvíli ne. Já už nevím co s tím. Pokud je delší expozice, není nic vidět, jinak se těch 6 pixelů stejně ztratí. Ale snad možná, časem, až se rozhoupu.
KUTlime se představuje:

Jsem snílek, chorobný workoholik, detailista, flákač, publicista, hráč, buřič, závislák na produktivismu, technologiích a návratu zpět na strom. Extrovertní samotář, cholerik, kterému pořád v testech vychází sangvinik. Bývalý fotograf, budoucí cestovatel, současný amatérský terapeut. Věčný geek a kritik, nerozpoznatelný bodybuilder a mnoho dalšího. Kontroverze a renesance sama Mám mozek a nebojím se ho používat. Mám mnoho vlastností, které mne činí na první i druhý pohled nesnesitelným člověkem, za to ceněným spolupracovníkem. Seznámení se mnou pouze na vlastní nebezpečí. 8-)
Příspěvek byl publikován v rubrice Oznámení. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

