I did it!!!

Nemohu tomu sám uvěřit, ale sny se staly skutečností a nedalo to ani moc práce. Když jsem viděl naše při bakalářské promoci a jejich výraz při pohledu na červený diplom, tak jsem si říkal, že by bylo fajn, taky jeden mít. K tomu je ale potřeba mít známky, že? No jo no, ale když člověk chce, tak to není ani tak težké. Je to jenom o stavu vaší mysli. Když si řeknete, že to dokážete, tak to dokážete. Viz obrázek níže.

Vždycky jsem se snažil splnit zkoušky hned, ať mám pokoj a prázdniny. Je fakt, že jsem se toho moc za 4 roky na VŠ nenaučil a je to převážně mou vinou, jenže snažím se to dohnat a jde to. Tenhle semestr jsem dělal o 2 termíny navíc, kdy jsem nesouhlasil s hodnocením, protáhl to cca o 20, ale co, ve výsledku mi to ani moc nevadilo. J Zkuste to také. Je to jenom ve vaší mysli…

KUTlime se představuje:

Jsem snílek, chorobný workoholik, detailista, flákač, publicista, hráč, buřič, závislák na produktivismu, technologiích a návratu zpět na strom. Extrovertní samotář, cholerik, kterému pořád v testech vychází sangvinik. Bývalý fotograf, budoucí cestovatel, současný amatérský terapeut. Věčný geek a kritik, nerozpoznatelný bodybuilder a mnoho dalšího. Kontroverze a renesance sama Mám mozek a nebojím se ho používat. Mám mnoho vlastností, které mne činí na první i druhý pohled nesnesitelným člověkem, za to ceněným spolupracovníkem. Seznámení se mnou pouze na vlastní nebezpečí. 8-)
Příspěvek byl publikován v rubrice ÚTDOK. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

