Tenhle semestr bude asi „v klidu“

Tenhle semestr bude asi "v klidu"

Už tak měsíc mi hlodá hlavou, na co jsem to sakra zapomněl. Něco hodně důležitého pro moji "kariéru" na ÚK. A hleďme… už vím, co to bylo. J Napsat semestrální hodnocení předmětů a vyučujících. Proč o tom však píšu? No když jsem tohle anonymní hodnocení vyplňoval posledně, tak jsem si o zábavu opravdu postaral. Když pominu to, že náš vedoucí ústavu přišel do třídy s tímto hodnocením a roušku anonymity sejmul, nakydal pěkný hnůj na mou hlavu a na mou třídu. Ano, přišel s pěknými změnami… ale co naplat, nám už ten čas nikdo nevrátí. Tohle to nám min. při jedné příležitosti dal sežrat ještě Paloušek, když se neoprávněně pustil do Anety (Jo dobře, do mne to pochopím, ale do ní? To byl šok i pro mne.)

Jenže tenhle semestr jsem tohle "hodnocení" prokaučoval na celé čáře. Před chvíli jsem zjistil, že už je dávno uzavřené a že mám smůlu. L Ach jo… to mohlo být srandy. 😀 Ne, ale fakt, teď vážně. Beru to jako součást procesu, jediný mechanismus, jediný nástroj, kde si kantoři mohou uvědomit, že my nejsme tupé stádo dobytka, že vysoká škola znamená pořád škola a v neposlední řadě… je motivovat a poděkovat za to, že odvedli dobrou práci.

Tímto bych chtěl především ocenit Ing. Jiřího Hájka Ph.D za jeho skvěle podaný předmět CFD I. Prokázal velkou trpělivost a odborné znalosti, velmi na mne zapůsobil a přál bych si, aby v řadách VUT bylo více lidí jako on.

KUTlime se představuje:

Jsem snílek, chorobný workoholik, detailista, flákač, publicista, hráč, buřič, závislák na produktivismu, technologiích a návratu zpět na strom. Extrovertní samotář, cholerik, kterému pořád v testech vychází sangvinik. Bývalý fotograf, budoucí cestovatel, současný amatérský terapeut. Věčný geek a kritik, nerozpoznatelný bodybuilder a mnoho dalšího. Kontroverze a renesance sama Mám mozek a nebojím se ho používat. Mám mnoho vlastností, které mne činí na první i druhý pohled nesnesitelným člověkem, za to ceněným spolupracovníkem. Seznámení se mnou pouze na vlastní nebezpečí. 8-)
Příspěvek byl publikován v rubrice ÚTDOK. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

