Konečně jsem to našel

Konečně jsem to našel

Před 13 měsíci jsem svou tehdy současnou, dnes již bývalou přítelkyní, vedl při, že správný tvar slova nelze odhadnout z Googlu a počtu výsledků. Onehdy jsem obhajoval tvar, který sice byl taky platný, ale mnohem častěji se používal jiný tvar slova, což dokládal i Google. Já tvrdil, že se mýlí. Pravda nebyla tak úplně na mé straně. Nicméně, zatvrdile jsem tvrdil, že gramatická chyba může mít více výsledků než správný tvar a že takový najdu. No konečně po cca 387 dnech hledání se mi to povedlo. Nechápu, že mne to nenapadlo dříve.

Ono slovo je "zklamaný" a jeho "špatná" podoba "sklamaný". Výsledek je těsný cca o 7000 (130 000 vs. 123 000) nicméně splňuje požadavek. Důvod, proč jsem řekl, že mne to nenapadlo dříve je to, že slovo "sklamaný" je ve slovenštině správně, což vás však na první pohled nemusí napadnout. Díky tomu i "sklamaný" vyhrál, protože google není nastaven ve výchozím stavu na češtinu, ale na obecně internet. Nutné podotknout, že pokud se omezíme pouze na češtinu, "sklamaný" obdrží úctyhodných 77 100 výsledků. 🙂

Fotodokumentace:

KUTlime se představuje:

Jsem snílek, chorobný workoholik, detailista, flákač, publicista, hráč, buřič, závislák na produktivismu, technologiích a návratu zpět na strom. Extrovertní samotář, cholerik, kterému pořád v testech vychází sangvinik. Bývalý fotograf, budoucí cestovatel, současný amatérský terapeut. Věčný geek a kritik, nerozpoznatelný bodybuilder a mnoho dalšího. Kontroverze a renesance sama Mám mozek a nebojím se ho používat. Mám mnoho vlastností, které mne činí na první i druhý pohled nesnesitelným člověkem, za to ceněným spolupracovníkem. Seznámení se mnou pouze na vlastní nebezpečí. 8-)
Příspěvek byl publikován v rubrice Oznámení. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

2 reakce na Konečně jsem to našel

  1. Vladimír napsal:

    a kvůli tomu jste se rozešli? :-OBTW příště místo google doporučuju Pravidla českého pravopisu ;-)http://www.pravidla.cz/vice/predlozky-a-predpony-s-z/?kapitola=4

  2. KUTlime napsal:

    jj vím o pravidla.cz 🙂 Tohle byl čistě google spor a ne nerozešli jsme se kvůli tomu. 😀

Zanechat Odpověď

