Vlastnické právo a partnerský život

Už nějakou dobu se mi honí hlavou myšlenka… Kde končí láska a kde začíná potlačování vlastní identity?
Taky se Vám stalo, že Váš partner má s vámi velice úzký vztah? Chtěl Vás mít pořád poblíž, bez kontaktu s Vámi nevydržel. Jednoduše Vás miloval tolik, že chtěl být stále s Vámi? Vedle takového partnera spíte a je to málo. Takového partnera tisknete k sobě, seč Vám síly stačí a je to málo. Pro takového partnera byste udělal vše, co Vám zdravý rozum dovolí a je to málo. To není partnerský život, to je nevolnictví.
Většina lidí kolem mne jsou v sociální oblasti poměrně jednodušší lidé (ale většinou i jinak) a nemají problém s obětováním své vlastní identity v takovém vztahu, ale když svou identitu máte a nechcete se jí vzdát? Teď si říkáte, ale to je láska! Já říkám Nasrat! To není láska, to je blud. Láska je asi stejně jasná, jako kubismus. Každý ji uchopuje a vidí jinak.
Vlastní identita je něco s čím se nerodíme. Nejsem krásná blondýnka, která se narodila s krásným symetrickým obličejem, kterými by zaručil otevřené dveře a lidi, kteří mi jdou na ruku, všude, kam se podívám. Jediné, co mám je moje vlastní identita, kterou jsem vytvářel, bořil, měnil, ničil a znova vytvářel 26 let. Proč bych se ji měl najednou vzdát. Přestat být sám sebou a budovat sebe samotného. Netvrdím, že láska k sobě samému musí být silnější než láska k tomu či k té vyvolené, ale pokud se ten někdo nezamiloval do Vašeho hezkého obličeje, tak do čeho asi? ANO, do Vaší dlouho budované identity. A už jste přemýšleli nad tím, co budete milovat, až Váš partner nebude mít jak budovat vlastní identitu a ta se rozplyne jak pára nad hrncem? Udělejte si všichni laskavost a dávejte všem jen tolik lásky, kolik jsou schopni zpracovat, ne tolik, kolik jste schopni vytvořit. Všeho s mírou, lásku nevyjímaje.

KUTlime se představuje:

Jsem snílek, chorobný workoholik, detailista, flákač, publicista, hráč, buřič, závislák na produktivismu, technologiích a návratu zpět na strom. Extrovertní samotář, cholerik, kterému pořád v testech vychází sangvinik. Bývalý fotograf, budoucí cestovatel, současný amatérský terapeut. Věčný geek a kritik, nerozpoznatelný bodybuilder a mnoho dalšího. Kontroverze a renesance sama Mám mozek a nebojím se ho používat. Mám mnoho vlastností, které mne činí na první i druhý pohled nesnesitelným člověkem, za to ceněným spolupracovníkem. Seznámení se mnou pouze na vlastní nebezpečí. 8-)
Galerie | Příspěvek byl publikován v rubrice Každodenní život, Lidé, společnost atp., Pocity (vržené na papír). Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

