Zase jeden den

Sedím ve vlaku (jak jinak) a čekám než mne proklatý courák ČD, kterému majíc tu drzost říkat „rychlík“ vyklopí v Českých Budějovicích, kde si půl hodiny počkám ještě na další, který mne vyklopí ve Strakonicích. Jelikož ČD je úžasná v překonání velkých vzdálenostech (6,5 hod/230 km!), mám spoustu času psát. O čem? Třeba o tomhle obyčejném, zvláštním dni.
Včera jsem to zapíchnul do postele „už“ před 23:30, vědom si důležitosti spánku na tento den, ale co naplat, bylo potřeba se trochu „pohrabat v koši“ a hledat víčka od Coca-Coly, abychom s Ivošem mohli hrát klikací hru na jejich stránkách. Hodinu jsem programoval makro na vstup jednoho úderu klávesnice v přesně stanovený čas, s přesností na tisíciny vteřiny, abychom potom zjistili, že mají na serveru bordel a je to sportka s o pár řádů nižší pravděpodobností výhry.
Když jsem se ráno probudil, věděl jsem, že tohle nebude dobrý den. Poslední dny mám k práci bytostný odpor. Sešlo se mi mnoho věcí naráz. Mnoho školení, 1 dizertace, pár bokovek (studijních i osobních), 2 články, hodiny v posilovně, Markéta, hluboká tajemství vesmíru, která mi nedají spát a nevím, co dříve.
Aktuálně sedím ve vlaku směr Strakonice, jelikož jsem nenašel nikoho, kdo by mne odvezl (a upřímně se nedivím), kde budu školit příští 3 dny, o čem vím kulové, přičemž mám vést hodinu v posilovně, kde ani nevím, kolik stojí vstup a prakticky vzato mám vlastně být v labině, počítat válcovací kampaň v Michalovém programu (to je na dlouhé vyprávění a cesta zase není tak dlouhá), o které nic nevím a ani vědět nechci. K tomu bych měl číst/psát svou dizertaci, 2 články na konference a organizovat školení pro doktorandy celé fakulty, dokud můžu dojít krávu jménem OPVK projekty. A aby toho nebylo málo, musím zase vyřizovat odpady, čeká mne první daňové přiznání, přiznání pro pojišťovnu, a přehled příjmu pro Českou správu sociálního zabezpečení, zkráceně fond pro důchodce. A aby toho opravdu nebylo málo, vedu 2 soudní spory a nemám si ani s kým zajít na squash. A co je na tom nejhorší? Že bych vlastně měl ležet v posteli a léčit se z nachlazení, které trvá tak plus mínus rok. Divím se sám sobě, že mám jenom ten odpor. Jestli mi někdo řekne, že toho má hodně, tak ho na místě umlátím prvním tvrdým předmětem, který se mi dostane do ruky.
A proč je to obyčejný, zvláštní den? Obyčejný proto, že takových dní poslední dobou mám plno, v podstatě jeden za druhým. Zvláštní proto, že jsem si několikrát vzpomněl na dětství, F-M, basket na hřišti a vůbec, spousta náhod, které mne pořád potkaly. Z dětství si toho moc nepamatuji a už vůbec nerad vzpomínám. Proto si nedovedu vysvětlit, kde se ty vzpomínky ve mně berou.

KUTlime se představuje:

Jsem snílek, chorobný workoholik, detailista, flákač, publicista, hráč, buřič, závislák na produktivismu, technologiích a návratu zpět na strom. Extrovertní samotář, cholerik, kterému pořád v testech vychází sangvinik. Bývalý fotograf, budoucí cestovatel, současný amatérský terapeut. Věčný geek a kritik, nerozpoznatelný bodybuilder a mnoho dalšího. Kontroverze a renesance sama Mám mozek a nebojím se ho používat. Mám mnoho vlastností, které mne činí na první i druhý pohled nesnesitelným člověkem, za to ceněným spolupracovníkem. Seznámení se mnou pouze na vlastní nebezpečí. 8-)
Příspěvek byl publikován v rubrice Každodenní život. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Jedna reakce na Zase jeden den

  1. Lucka napsal:

    Nesnáším české vlaky… pendolínem jsem jela jen jednou a doufám že na posledy :-D… bylo to hrozné. Málo místa, strašně se to houpalo a navíc se na mě každý, kolem něhož jsem procházela, nehorázně šklebil. Také jsem cestou na záchod málem na někoho spadla jak to houpalo. Myslím že ty rychlíky jsou aspoň poetické v tom, že se můžeš kochat výhledem (když to sklo není pospreované nebo zryté). 🙂

Zanechat Odpověď

