Moje první sexuální zkušenost v Koreji

Konečně je pátek. Na ten dnešní se těším více než obvykle. Mám speciální plán. Nejprve si ale musím skočit do posilovny. Včera jsem zapomněl, dneska si musím minimálně zajít namasírovat záda. Když jsem přišel na pokoj, kupodivu jsem zjistil, že po mně nikdo moc v ČR nechce. Nemám co dělat, takže vyrážím do posilovny dříve. Přidám si k masáži ještě trénink bicepsů a ramen. Ještě jsem je tu necvičil. Napumpované bicepsy a ramena se mi ještě budou hodit.

V posilovně je prostřední trenér. Svalovou hmotou ho převyšuji, sílou ovšem ne. Taky cvičí biceps. Při pokusu cvičit s jeho váhami jsem si málem urval vazy. Je potřeba trochu zvolnit a brát s rozumem. Přeci jenom dlouho už jsem necvičil ani ramena, ani biceps. To by mohlo skončit špatně.

Zjišťuji své aktuální maximum. Ničím nejprve biceps objemovými sériemi. Pak přicházejí na řadu ramena. Postup je stejný. Po 45 minutách nemůžu pořádně zvednout ani ohnout ruce. Končím. Přesouvám se do masážního křesla. Nastavuji nejprve oblíbený program pro dolní trapézy. Bolest mi nedovolí usnout. Pak se přesouvám s programem na dolní bedra. Tady už je to lepší. Po chvíli jsem vytuhnul jako penis po výkonu.

Probírám se těsně před zavíračkou. Únava v pažích se už usadila. Mám problém vypít protein. Starý dobrý pocit z kvalitního tréninku je zpět. Vítej! Mířím do sprchy.

Sprcha jako obvykle. Už tady prakticky nikdo není. Utírám se před zrcadlem. Moje kůže je jak mongolská poušť Gobi, hlavně na zádech. Sahám po tělovém mléku. A sakra, tohle nebude jednoduché. Nemůžu si pořádně namazat, jak mám ruce v háji. Zrovna, když se snažím natřít si záda, přichází korejský trenér. Vidí mé snažení. Přijde ke mně a směje se mi. Vzápětí bere do ruky mléko a bez jakéhokoliv zeptání v češtině mne začíná natírat. Vůbec se nestydí. Maže mi celé záda, nohy, zadek. Dělám jako by nic. Jako by to bylo běžné, že mne natírá tělovým mlékem cizí muž na místech, kam by, dle mé orientace, měla zamířit pouze žena. Na konci se na mne podívá v zrcadle a zeptá se: „Good?“ Odpovídám, jak jinak, než: „Yeah, good!“ Jako pozornost podniku dostávám pořádný plácanec přes zadek. Takový, který dá muž ženě, když uvidí její pěkné hýždě a zvlčí se v něm hormony.

Tak… a mám to za sebou. Moje první sexuální zkušenost v Koreji. Poněkud jiná, než jsem si ji představoval. Začínám se bát té další. Můj dnešní speciální plán – jít v klidu brzo spát, se nekoná.

KUTlime se představuje:

Jsem snílek, chorobný workoholik, detailista, flákač, publicista, hráč, buřič, závislák na produktivismu, technologiích a návratu zpět na strom. Extrovertní samotář, cholerik, kterému pořád v testech vychází sangvinik. Bývalý fotograf, budoucí cestovatel, současný amatérský terapeut. Věčný geek a kritik, nerozpoznatelný bodybuilder a mnoho dalšího. Kontroverze a renesance sama Mám mozek a nebojím se ho používat. Mám mnoho vlastností, které mne činí na první i druhý pohled nesnesitelným člověkem, za to ceněným spolupracovníkem. Seznámení se mnou pouze na vlastní nebezpečí. 8-)
Příspěvek byl publikován v rubrice Cestování se štítky , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Jedna reakce na Moje první sexuální zkušenost v Koreji

  1. Pingback: Asi jsem gay… | My space, my world.

Zanechat Odpověď

