7 věcí, které mi v Koreji chybí

1) Přátelé

Vím, nesmírně povrchní, stejně jako Mariánský příkop, ale nemůžu si pomoct. Co bych za to dal, kdybych se mohl s někým sejít a bavit se o něčem jiném, než odkud jsem, co tady dělám atd.

2) Lidský individualismus

Průměrný Korejec, je strašně nudné stvoření. S ne příliš velkou úctou k lidem okolo, musím konstatovat, že lidé tu jsou zoufale nudní, jednotvární a dlouhodobější konverzaci nevhodní.

3) Studené záchodové prkénko

Znáte ten zvláštní pocit, když si sednete na záchodové prkénko a ono hřeje, protože na něm někdo před chvíli byl? Tady ho máte pořád, i když nikdo na onom záchodě neseděl měsíc.

4) Zimní boty

Odjet v sandálech do zimy? Co dodat – epic fail. 🙂

5) Anonymita

Znáte ten pocit, když si odbarvíte vlasy na červeno a všichni na Vás civí, protože jste jiný? Tady je stejné. Jenom to není vaše volba, tady je to fakt. Přál bych si, aby se na mne podívala žena a dívala se proto, že se ji líbím, ne proto, že jsem černá ovce mezi bílými slepicemi.

6) Souhlásky

Zoufale mi tu chybí „r“, „t“, „m“ „v“ a „b“.

7) Smysl pro humor

Mám silné podezření, že každý Korejec má od narození v prdeli pravítko. KOH-I-NOOR má určitě radost, já moc ne. Smysl pro humor je to, oč tu běží. Každému bych ho tady aplikoval nitrožilně. Aspoň 50 g na osobu a den.

Vím, měly by to být asi věci, ale věcně mi tu nic nechybí. A co chybí, to si vyrobím. 😉

Věnováno jedné tokijské domovnici a mně samotnému, abych si uvědomil, co je důležité, až se jednoho dne vrátím nebo až zase zdrhu.

KUTlime se představuje:

Jsem snílek, chorobný workoholik, detailista, flákač, publicista, hráč, buřič, závislák na produktivismu, technologiích a návratu zpět na strom. Extrovertní samotář, cholerik, kterému pořád v testech vychází sangvinik. Bývalý fotograf, budoucí cestovatel, současný amatérský terapeut. Věčný geek a kritik, nerozpoznatelný bodybuilder a mnoho dalšího. Kontroverze a renesance sama Mám mozek a nebojím se ho používat. Mám mnoho vlastností, které mne činí na první i druhý pohled nesnesitelným člověkem, za to ceněným spolupracovníkem. Seznámení se mnou pouze na vlastní nebezpečí. 8-)
Příspěvek byl publikován v rubrice Cestování se štítky , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

8 reakcí na 7 věcí, které mi v Koreji chybí

  1. Děkuji, članek mi ještě nikdo nikdy nevěnoval. K bodu pět- člověk si časem zvykne….
    Doufám, že si potkáš brzo nějaké zabavné Korejce-v Tokiu pár zabavných Korejců znám, tzn. existují 🙂 Tak mnoho zdaru

  2. vimneok napsal:

    no myslím, že zase zdrhneš 🙂 jakmile jednou obuješ toulavý boty… buď anebo už nikdy nevystrčíš nos 😀

    • KUTlime napsal:

      Asi jo. Odstěhovat se z ČR chci už dlouho. Moc mne to tam nebere. Na druhou stranu, teď už vím, jaké to je byl jinde. Člověk si tím nahází hodně klacků pod nohy, což je něco, čemu se snažím standartně vyhýbat. Navíc, přátele jsou přátelé. Ještě se asi někam podívám, abych mohl srovnávat a pak se rozhodnu na trvalo.

      • vimneok napsal:

        já takhle zdrhám na pár měsíců až let a zase se vracím. je fakt, že jsem nebyla v tak exotické zemi, tak mám asi trochu jinou zkušenost, ale tak po roce v ČR mě to zase začne chytat a chci pryč… přátelé se tím dost vytřídí, ale pak alespoň víš, že ti, co zůstali, stojí za to. No a v době skypu, fcb a dalších je to už o něčem jiném, než když jsem čekala na dopisy a mohla mít jeden telefonát týdně 😀

      • vimneok napsal:

        jo a ty klacky – to je fakt. ale v nám kulturně bližší zemi je to o dost jednodušší bych řekla a není jich tolik.

      • KUTlime napsal:

        To je krásné, jak se vždycky v ČR probudíte a začnou mi chodit emaily. 🙂
        Přemýšlím o Anglii, ale má to problém, je to v EU. 😦

      • vimneok napsal:

        kolik máš hodin?
        no v EU to bude za chvíli všude stejné…

      • KUTlime napsal:

        No právě, to je ten problém. 😦
        Mám +8. Touto dobou tedy 20:15.

Zanechat Odpověď

