Jak zabít jeden ne příliš krásný den

Prozradím vám jedno úžasné tajemství. Tajemství o tom, jak zabít ne příliš krásný den velice nudnou, pomalou a prakticky bez účelnou činností. To tajemství se jmenuje administrace WordPressu.

Když jsem se dneska ráno vzbudil, tak jsem si říkal, že by bylo fajn konečně dodělat resty, zase napsat něco nového atd. Ani nevím proč, jsem místo tabletu sednul k PC, zalogoval se do administrace mého blogu a začal listoval stránkami. To, co naopak vím je, že to byla velká chyba. 😀

Objevil jsem to, že 3 roky nemám vyplněnou stránku About/O blogu, že mám pár prázdných, duplicitních kategorií a spousty článků, kterým chybí fotografie. V tu chvíli se stala další nemilá věc – musel jsem si odskočit. To nikdy nevěstí nic dobrého. Během krátké návštěvy 00 místnosti se mi v hlavě zrodil nápad dá vše do pořádku, přidat položky do menu nahoře, poupravit kategorie atd. Říkal jsem si, za 2 hodiny nemám co dělat. 😀 To bylo 10:45 místního času.

Nyní je 21:15 místního času už na to prcám. Zjistil jsem několik důležitých faktů:

1) Administrace WordPressu je slušný horor, za který by se nemusel stydět ani Alfred Hitchcock.

2) Nesmím realizovat své nápady z 00 místnosti.

3) Začínám mít pocit, že začínám vědět, co to znamená ten „blog“ a k čemu je vlastně určen. 😉

KUTlime se představuje:

Jsem snílek, chorobný workoholik, detailista, flákač, publicista, hráč, buřič, závislák na produktivismu, technologiích a návratu zpět na strom. Extrovertní samotář, cholerik, kterému pořád v testech vychází sangvinik. Bývalý fotograf, budoucí cestovatel, současný amatérský terapeut. Věčný geek a kritik, nerozpoznatelný bodybuilder a mnoho dalšího. Kontroverze a renesance sama Mám mozek a nebojím se ho používat. Mám mnoho vlastností, které mne činí na první i druhý pohled nesnesitelným člověkem, za to ceněným spolupracovníkem. Seznámení se mnou pouze na vlastní nebezpečí. 8-)
Příspěvek byl publikován v rubrice Oznámení. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

3 reakce na Jak zabít jeden ne příliš krásný den

  1. vimneok napsal:

    ty jo… ja bych s tim prastila asi po pul hodine 😀

  2. KUTlime napsal:

    Já si po půlhodině zopakoval všechny české nadávky, které znám, ale vzdát jsem to nemohl. Mužská ješitnost mi nedala. 😛

  3. Leni napsal:

    Jaj, to znám…a to buď rád, že ses na tom zasek‘ jen na pár hodin…já se běžně v adminu a v kódu především hrabu třeba tři dny v kuse 😀 ano, můj život není příliš zajímavý…

Zanechat Odpověď

