The bucket list #25 – Hamburger in McDonald

image

The last day of the year 2012 was my “the bucked list #25 item” day. I strongly disagree with the caption of the bill i’m lovin’it. It was my first and I can tell for sure that it was my last one. Do me a favour and do NOT eat anything in McDonald!

KUTlime se představuje:

Jsem snílek, chorobný workoholik, detailista, flákač, publicista, hráč, buřič, závislák na produktivismu, technologiích a návratu zpět na strom. Extrovertní samotář, cholerik, kterému pořád v testech vychází sangvinik. Bývalý fotograf, budoucí cestovatel, současný amatérský terapeut. Věčný geek a kritik, nerozpoznatelný bodybuilder a mnoho dalšího. Kontroverze a renesance sama Mám mozek a nebojím se ho používat. Mám mnoho vlastností, které mne činí na první i druhý pohled nesnesitelným člověkem, za to ceněným spolupracovníkem. Seznámení se mnou pouze na vlastní nebezpečí. 8-)
Příspěvek byl publikován v rubrice Bucket list. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

8 reakcí na The bucket list #25 – Hamburger in McDonald

  1. vimneok napsal:

    ja jsem se dost divila, ze zrovna tohle chces zkusit 😀

  2. KUTlime napsal:

    Tak byla to mne opravdu výzva. To je pravda. 😀
    Ale o tom by bucked list měl být. 😉
    Zkusit jsem to věru moc nechtěl, jenom mne zajímalo, co ta půl miliarda lidí, co se běžně stravuje v McDonald jí.

  3. vimneok napsal:

    to jsi teda odvazny zkouset to na svuj vlastni zaludek 😀 a dvojnasob tim, kde jsi…

    • KUTlime napsal:

      No to je pravda… v ČR mám čas od času problém se zažívacím traktem, protože od doby přechodu na „zdravou stravu“ mám citlivější žaludek, ale od té doby, co jsem v Koreji, tak žádný problém a i ten hamburger se ustál. 🙂

      • vimneok napsal:

        fakt? to docela ziram… jaka je v Koreji kvalita potravin? Mozna jsem to mela zkreslene kvuli tomu co vim o Cine, ale Korea je asi na tom o dost lip se zivotni urovni co…

  4. KUTlime napsal:

    Jak se to vezme… Korejci jsou na svou kuchyni hrdí, ale nezaujatě musím říci, že nevím proč. Korejská kuchyně je zoufale monotonní, vizuálně naprosto příšerná a chuťově je bída. S Francouzi, které jsem potkal v Soulu jsme se korejské kuchyni pěkně zasmáli. 🙂
    Na druhou stranu není se moc čemu divit. Oni to měli v historii těžké, pořád samé okupace a Korea samotná není zrovna příliš pohostinné místo, takže prostě jenom vzali všechno, co dokázali ulovit v moři, co se dalo pěstovat na ne příliš úrodné půdě, prošpikovali to nudlemi a rýží a to je vše. Směsky všeho možného. Dochucují to množstvím pálivé omáčky, aby to mělo nějakou chuť.

  5. Pingback: The bucket list aneb předtím, než natáhnu bačkory… (Aktualizováno 25. 6. 2013) | My space, my world.

Zanechat Odpověď

