Korejská zima a její dopady na ranní přitažlivost

Poslední dobou mne trápí jedna velká záhada jménem korejská zima. V ČR máte mnohem nižší teploty, když jsem byl na Vánoce v Soulu, tak tam bylo tak o 10 °C méně, než tady – v Pohangu, navíc se považuji za otužilého člověka, ale stejně je mi tady pořád strašná zima. To nejhorší jsem si ale uvědomil dneska po ránu – můj ranní sexappeal je fuč. 😦

V ČR, když už se mi podaří dostat se do postele, spím zásadně ve spodním prádle a pod jednou peřinou. Když se v ČR probudím, vrhám se zpravidla na záchod nebo na ranní cvičení (podle aktuální důležitosti). V tu chvíli jsem označován za velice přitažlivého.

Dneska ráno (asi 5 min před polednem) jsem se vzbudil a uvědomil si krutou pravdu. Korejská zima mne učinila po ránu naprosto odpudivým. Spím pod dvěma peřinami, v roláku, teplácích a hlavně – ponožkách!!! V životě jsem nespal v ponožkách. Za tento hřích jsem se rozcházel bez varování. Když jsem se na sebe tak podíval, tak jsem si uvědomil, že bych si o sebe neopřel ani kolo. 😦

Už aby bylo jaro… a nebo já doma.

KUTlime se představuje:

Jsem snílek, chorobný workoholik, detailista, flákač, publicista, hráč, buřič, závislák na produktivismu, technologiích a návratu zpět na strom. Extrovertní samotář, cholerik, kterému pořád v testech vychází sangvinik. Bývalý fotograf, budoucí cestovatel, současný amatérský terapeut. Věčný geek a kritik, nerozpoznatelný bodybuilder a mnoho dalšího. Kontroverze a renesance sama Mám mozek a nebojím se ho používat. Mám mnoho vlastností, které mne činí na první i druhý pohled nesnesitelným člověkem, za to ceněným spolupracovníkem. Seznámení se mnou pouze na vlastní nebezpečí. 8-)
Příspěvek byl publikován v rubrice Cestování se štítky , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

8 reakcí na Korejská zima a její dopady na ranní přitažlivost

  1. vimneok napsal:

    no vidis a ja jsem takhle zmrzla i behem ceske zimy… a co teprve svedska, to bude asi mazec 😀

    • KUTlime napsal:

      Tak věřím, že švédské domy budou mít pořádnou izolaci a nebudou mít běžná okna, jako mají italské letní domky na pobřeží Jaderského moře, které tady mám já na pokoji.

  2. KUTlime napsal:

    Podle stavu pokožky bych tvrdil pravý opak – suchá jak troud. Na druhou stranu, mé znalosti v oblasti přenosu tepla říkají, že vlhká zima je horší, subjektivně tu pociťuji větší zimu než v ČR, tak kdo ví. Ale spíše bych to viděl na nízkou vlhkost vzduchu.

  3. Jo, taky mi je v Tokiu děsná zima, bez ponožek ani ránu, nejsem blázen. Nejhorší je, že Japonci sice tvrdí, že jim je zima, ale klidně si spěj v tričku, když já mám vohoz jak za polární kruh.
    Jaro bývá lepší. Máte období dešťů?

Zanechat Odpověď

