Jak nám pokračuje výzkum

Musím hned odpískat svůj 14 denní termín měření a sběru statistických dat. Při počátečním nástřelu jsem silně podhodnotil své časové možnosti, resp. rozsah výzkumné látky. Těch proměnných, těch otázek, těch žádostí o kredit a nabídek o adoptování dětí i s matkou k tomu! To je vědecký sen!

Netuším, kdy se z toho vyhrabu, ale už teď vím, že se máte na co těšit a že to bude asi nejlepší vědecký článek, co jsem napsal (tedy až ho napíšu). Držte palce!

KUTlime se představuje:

Jsem snílek, chorobný workoholik, detailista, flákač, publicista, hráč, buřič, závislák na produktivismu, technologiích a návratu zpět na strom. Extrovertní samotář, cholerik, kterému pořád v testech vychází sangvinik. Bývalý fotograf, budoucí cestovatel, současný amatérský terapeut. Věčný geek a kritik, nerozpoznatelný bodybuilder a mnoho dalšího. Kontroverze a renesance sama Mám mozek a nebojím se ho používat. Mám mnoho vlastností, které mne činí na první i druhý pohled nesnesitelným člověkem, za to ceněným spolupracovníkem. Seznámení se mnou pouze na vlastní nebezpečí. 8-)
Příspěvek byl publikován v rubrice Oznámení. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

