Student Agency aneb jak se dělá byznys

Karla Janečka mám docela rád. Je to sympaťák. Čas od času o něm mluvím v dobrém, dávám ho za příklad spořádaného podnikatele. Naposledy dnes ráno. V rámci „objektivní vyváženosti“ cítím potřebu se zmínit o tom, co se stalo s Student Agency ten samý den.
Za posledních pár měsíců jsem s SA podnikl dost cest. Na to, že stevardky už dávno nejsou tak pěkné, jako ty z plakátu, ale vezmou každou, která má zadek ještě dostatečně prostorově skromný na to, aby se protlačil úzkou uličkou paluby autobusu Žlutý, na to jsem si už zvyknul. Stejně tak jsem si zvyknul, že časopisy jsou měsíce staré a k uzoufání nezajímavé, že filmy jsou pár let staré a občas se vůbec nedají přehrát.
Ale co dělat, když si tak 2 dny dopředu vyberete spoj Praha-Brno s SA, samozřejmě Fun & Relax, v podstatě jenom kvůli tomu, že jsou levnější (o 5 Kč) než ČD a máte tam rozkoukaný jeden dokument, který nemůžete za živého Boha najít na uloz.to, a pak zjistíte, že vás posadí do nepohodlného, ne moc dobře klimatizovaného, totálně bez Fun i Relaxu posilového spoje, za stejnou cenu s naprosto jinými službami? Říkáte si – co takhle ten otravný dotazník, který Vám chodí na email pokaždé, když se s SA svezete? Kupodivu nepřišel – jaká náhoda! :-\

No nic, takhle se dneska asi dělá byznys. Nalákáme zákazníka a pak ho opijeme rohlíkem. Však co, je jich dost a konkurence žádná. Ať žije kapitalismus!

KUTlime se představuje:

Jsem snílek, chorobný workoholik, detailista, flákač, publicista, hráč, buřič, závislák na produktivismu, technologiích a návratu zpět na strom. Extrovertní samotář, cholerik, kterému pořád v testech vychází sangvinik. Bývalý fotograf, budoucí cestovatel, současný amatérský terapeut. Věčný geek a kritik, nerozpoznatelný bodybuilder a mnoho dalšího. Kontroverze a renesance sama Mám mozek a nebojím se ho používat. Mám mnoho vlastností, které mne činí na první i druhý pohled nesnesitelným člověkem, za to ceněným spolupracovníkem. Seznámení se mnou pouze na vlastní nebezpečí. 8-)
Příspěvek byl publikován v rubrice Cestování se štítky , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

2 reakce na Student Agency aneb jak se dělá byznys

  1. petr napsal:

    chjo, hledal jsem článek ohledně seznamu filmů na studentagency busu, protože jsem jeden rozkoukal a teď ho taky jinde na netu nemůžu najít:) ale vinit z vaší události kapitalismus… spíš to beru jako překlep nervů, copak se dá představit, že by se vám lépe vedlo v jiných zřízeních, které by podobnou stížnost na blogu dokázaly odměňovat i vězením autora?… prostě to berte, že jste měl špatný den:) a přeju vám i sobě ať to dokoukáme… 🙂

Zanechat Odpověď

