Nevinný Moby se chystá

Nečekám, že by se mezi čtenáři (kteří bez tak ani žádní nejsou) našel někdo, kdo dokáže ocenit opravdového hudebního chameleóna a mága jménem Richard Melville Hall, ale kdyby náhodou, tak si poznamenejte tučným písmem začátek října.

Na tento začátek letošního října se opravdu těším. Ne tak kvůli tomu, že budu zase o rok starší, ale kvůli tomu, že Richard Melville Hall, alias MOBY, uvede své nové album Innocents (Nevinní/é).

Moby je můj nejoblíbenější interpret moderní hudby. Každé jeho album je jiné než ty předchozí. Ač se třeba neliší hudebním žánrem (ambient u alb Ambient a Destroyed), dokáže namíchat zcela odlišné alba. Jednou je to ambientní opus od začátku do konce (Ambient 1993), jindy spíše tříštěné album, ze kterého až mrazí (Destroyed 2011).

Na albu pracoval 18 měsíců v malém studiu v LA. Má 12 písní, na albu spolupracoval s mnoha dalšími lidmi. Nezbývá se než těšit, co si pro nás tento výjimečný hudební experimentátor, který ovládá mnoho možných i nemožných hudebních nástrojů, připravil.

Jediné, co mne štve je, že ani s tímto albem MOBY neuspořádá velkou koncertní šňůru. Udělá pouze 3 koncerty v LA. Tímhle mne začíná trochu vytáčet, protože mi tak značně komplikuje The bucket list #56, ale co už. Stáří a alkoholické experimenty z mládí se začínají projevovat.

Oficiální intro:

Oficiální info: WEB MOBY

Seznam skladeb:

  1. Everything That Rises
  2. A Case for Shame (with Cold Specks)
  3. Almost Home (with Damien Jurado)
  4. Going Wrong
  5. The Perfect Life (with Wayne Coyne)
  6. The Last Day (with Skylar Grey)
  7. Don’t Love Me (with Inyang Bassey)
  8. A Long Time
  9. Saints
  10. Tell Me (with Cold Specks)
  11. The Lonely Night (with Mark Lanegan)
  12. The Dogs
KUTlime se představuje:

Jsem snílek, chorobný workoholik, detailista, flákač, publicista, hráč, buřič, závislák na produktivismu, technologiích a návratu zpět na strom. Extrovertní samotář, cholerik, kterému pořád v testech vychází sangvinik. Bývalý fotograf, budoucí cestovatel, současný amatérský terapeut. Věčný geek a kritik, nerozpoznatelný bodybuilder a mnoho dalšího. Kontroverze a renesance sama Mám mozek a nebojím se ho používat. Mám mnoho vlastností, které mne činí na první i druhý pohled nesnesitelným člověkem, za to ceněným spolupracovníkem. Seznámení se mnou pouze na vlastní nebezpečí. 8-)
Příspěvek byl publikován v rubrice Oznámení, Zábava všeho druhu. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

2 reakce na Nevinný Moby se chystá

  1. vimneok napsal:

    tak se vydej do LA 🙂 jinak Mobyho taky můžu… díky za tip

  2. KUTlime napsal:

    Ne, že by mi těch 12 500,- Kč za letenku přišlo moc. Zrovna dneska jsem to obhlížel a přemýšlel, že bych si udělal opravdu výlet na MOBYho koncert, ale Philip Glass v Ostravě, můj nejoblíbenější autor klasické hudby) to rozsekl. Lístek na něj stojí směsných 450,- Kč (posledně v Praze, v kongresovém centru, stál tuším 2500,- Kč), takže si letos vyjedu za ním.
    U MOBYho mám jistotu, že ještě takových min 7 let bude aktivní (u Glasse ne), takže 3-4 alba by z toho mohly být a snad se podívá i do Evropy. Už je mi to fakt jedno, kde v Evropě by to bylo. LA mám docela strach. Ideálně samostatný koncert, ale festival bych bral taky, Třeba Glastonbury, kde je velká naděje, že tam zavítá.
    Na druhou stranu, ještě tak 5 let a bude mi jedno, kde na světě to bude a poletím za ním klidně i do LA. 😉

Zanechat Odpověď

