Hudební událost roku 2014 je tady

1. 4. 2009 jsem přestal koukat na zprávy v televizi, přestal číst noviny a internetové portály. Pamatuji si to moc dobře, protože tehdy začal vysílat Prima COOL a já si místo Událostí, ze kterých se mi už silně zvedal kufr, začal koukat na Futuramu. Od té doby spím klidněji, ale některé věci se ke mně donesou se značným zpožděním – třeba to, že se Zeman stal prezidentem, jsem zjistil až někdy v dubnu letošního roku (tj. 2013).

Když jsem 13. 02. 2013 zjistil v Koreji, že moje srdcovka 12. 12. 2012 v 12:12 oznámila, že se vrací v původní sestavě, hodlají spáchat koncertní turné, tak mé srdce zaplesalo. Tehdy jsem byl v naprosté euforii a mí korejští kolegové si mysleli, že mi přeskočilo. Opak byl pravdou…

Na této slečně jsem vyrostl. Moje první CD bylo právě od ní. Bylo samozřejmě na černo vypálené-Sehnal jsem si k němu i barevně vytištěný booklet, věrná kopie originálu. Celkově mne to stálo více času a úsilí, než kdybych si koupil originál. Tak jako tak, vzpomínám na něj s láskou.

A vzhledem k prvnímu odstavci se ke mně trochu se zpožděním dostalo i to, že koncertní turné je již na světě, dokonce i první malé koncerty také. Jinými slovy – hudební událost roku 2014 je tady!!!

Zbývá se jenom rozhodnout, kam jet. Praha už je bohužel vyprodaná, na bazošu jsou lístky za směšné ceny, Brno je jenom na stání. Ostrava má stání u pódia. Asi to vezmu na každou štaci, pokud seženu lístky k pódiu. Hudební rok 2014 bude asi drahý… Depešáci a teď ještě láska mého srdce, ale za co ty peníze dát, když ne za tohle. 😉

KUTlime se představuje:

Jsem snílek, chorobný workoholik, detailista, flákač, publicista, hráč, buřič, závislák na produktivismu, technologiích a návratu zpět na strom. Extrovertní samotář, cholerik, kterému pořád v testech vychází sangvinik. Bývalý fotograf, budoucí cestovatel, současný amatérský terapeut. Věčný geek a kritik, nerozpoznatelný bodybuilder a mnoho dalšího. Kontroverze a renesance sama Mám mozek a nebojím se ho používat. Mám mnoho vlastností, které mne činí na první i druhý pohled nesnesitelným člověkem, za to ceněným spolupracovníkem. Seznámení se mnou pouze na vlastní nebezpečí. 8-)
Příspěvek byl publikován v rubrice Oznámení, Zábava všeho druhu. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

7 reakcí na Hudební událost roku 2014 je tady

  1. vimneok napsal:

    no vida, tak ty už asi nestihnu… užij si to 🙂

  2. Pingback: Recenze: Lucie Tour 2014 v Brně, Kajot aréna | My space, my world.

  3. Pingback: Recenze: Lucie tour 2016, BVV Brno | My space, my world.

Zanechat Odpověď

