Můj první důchod

Zrovna jedu šalinou na Prýgl, na akci, na kterou jsem si říkal, že půjdu už před 5 lety.
Přemýšlel jsem, proč zrovna teď. A pak mi to došlo – byl jsem prostě 5 let zasekaný prací a povinnostmi. Hrozné procitnutí.
Roky, kdy jsem žongloval mezi studiem, výzkumem, dizertací, výukou kurzů, výživovým a Android poradenstvím, prodejem JIGů, psaním článků a posudků, účasti na konferencích, práci s Apollem, překlady programů, samotné programování, čtení 38 webů o všem možném i nemožném, účast na mnoha rozvojových i méně rozvojových kurzech, systematickým sebevzděláváním, skoro denními návštěvami posilovny, bohatým společenským životem, často i několika paralelními partnerskými vztahy, nekonečným papírováním, blogováním a mnoha jinými činnostmi, jsou u konce.
Po mnoha letech mi končí šíleně divoký kolotoč. Proč? Škola skončila, začalo zaměstnání. Jedno solidní a spořádané. Honba za penězi je taky skoro u konce. (Má to co dočinění s The bucket list # 65, ale k tomu se dostaneme časem.) Ale kdo ví… třeba jsem jenom vyměknul.
Tak si tak (teď už) ležím na Prýglu, dočítám papírovou knihu (první asi po 2 letech) a přemýšlím, co s tím časem? Vypadá, že budu asi blogovat. 🙂
Takže příště asi o Kubě – o mém, zatím, nejhorším cestovatelském zážitku.

Omluvte případné překlepy, psáno v mobilu.

KUTlime se představuje:

Jsem snílek, chorobný workoholik, detailista, flákač, publicista, hráč, buřič, závislák na produktivismu, technologiích a návratu zpět na strom. Extrovertní samotář, cholerik, kterému pořád v testech vychází sangvinik. Bývalý fotograf, budoucí cestovatel, současný amatérský terapeut. Věčný geek a kritik, nerozpoznatelný bodybuilder a mnoho dalšího. Kontroverze a renesance sama Mám mozek a nebojím se ho používat. Mám mnoho vlastností, které mne činí na první i druhý pohled nesnesitelným člověkem, za to ceněným spolupracovníkem. Seznámení se mnou pouze na vlastní nebezpečí. 8-)
Příspěvek byl publikován v rubrice Každodenní život, Oznámení. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

6 reakcí na Můj první důchod

  1. avespasseri napsal:

    No a já jsem nejela nakonec ani tou šalinou a ani na ten Prygl jsem se nedostala, ač už to letos vypadalo velmi nadějně (odvezla jsem do Bystrce alespoň dceru). Zas žádný ohňostroj. Taky bych už chtěla ležet na přehradě s papírovou knihou :-))))

  2. Sedmi napsal:

    tak to se tesim na clanky 🙂

  3. Vendy napsal:

    To velice ráda slyším a těším se, že budeš mít konečně víc času i na mou osobu a nebudeš mě už (dle Tvých slov v The end 2013) zanedbávat 😛 😛 Skoro se mi zdá, že větu: „Nemám čas“ jsem od tebe slyšela stejně často jako „Ahoj“ 😀 /joke/ 😀
    Jdu pro nás vymyslet program na víkend, než si to rozmyslíš a zjistíš, že ten čas opět nemáš 😀

  4. Důchodce napsal:

    Tak ať se daří 🙂

  5. Pingback: KUTlime aktuálně aneb jsem tam kde jsem byl | My space, my world.

Zanechat Odpověď

