Sen

Už jste někdy měli sen, který byl tak reálný, že jste si mysleli, že je to skutečnost? Že jste nebyli James Bond, nerozdávali jste si to s aktuální miss, ale byli prostě sami sebou, takže to bylo tak snadno uvěřitelné? Už se vám stalo, že jste se z takového snu probudili, uvědomili jste si, že to byl jenom sen a že první slovo, které vás napadlo bylo noční můra?

Mně se tohle stalo před pár dny. Mé podvědomí vytvořilo sen, ve kterém se staly nemožné, ale přesto uvěřitelné události, které mne učinili šťastným jako nikdy v životě. Cítil jsem ryzí radost. Něco, co jsem nezažil v bdělém stavu už dlouho. Pak jsem se bohužel probudil do své noční můry – všedního života se vším všudy.

Ve snu jsem se sešel s Markétou a dali se znova dohromady. Nevím, proč mé podvědomí vytvořilo tak bizarní obraz štěstí, o kterém si mé vědomí myslí opak, ale mám rozhodně o čem přemýšlet.

KUTlime se představuje:

Jsem snílek, chorobný workoholik, detailista, flákač, publicista, hráč, buřič, závislák na produktivismu, technologiích a návratu zpět na strom. Extrovertní samotář, cholerik, kterému pořád v testech vychází sangvinik. Bývalý fotograf, budoucí cestovatel, současný amatérský terapeut. Věčný geek a kritik, nerozpoznatelný bodybuilder a mnoho dalšího. Kontroverze a renesance sama Mám mozek a nebojím se ho používat. Mám mnoho vlastností, které mne činí na první i druhý pohled nesnesitelným člověkem, za to ceněným spolupracovníkem. Seznámení se mnou pouze na vlastní nebezpečí. 8-)
Příspěvek byl publikován v rubrice Každodenní život. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

2 reakce na Sen

  1. Sedmi napsal:

    Zajímavé sny co… Já mívám takové skoro pořád, uvěřitelné a kde jsem já sama sebou, jen v jiné realitě nebo jak to nazvat…
    Ale jinak jsem šťastná ve svém životě i v bdělém stavu… Ještě písnu, pokud stihnu

  2. avespasseri napsal:

    Jsou lidé, kteří si sny zapisují a umí si je vykládat. Jsou lidé, kteří dokáží žít své sny vědomě (lucidní snění), jsou lidé, kteří v nich astrálně cestují. Sny jsou studnice informací – člověk v nich zažívá odrazy reálných situací, ale také vzkazy svého nevědomí. Jung. V okamžiku, kdy jsem nedávno prohlásila, že si své sny nepamatuju, tak jsem si je začala pamatovat 🙂 Ale nic podobného jsem ve snu neprožila. Ale, když jsem přečetla i ten rozlučkový článek, a ze zkušeností z takových vztahů, bych si i tipla, že ten sen nebyl ani tak o Markétě jako právě o té nejhlubší lásce a nejhlubším štěstí. Pokud jsme náznak toho s někým zažili, může se stát, že se nám do něj tahle touha symbolicky zhmotní. Třeba si pamatuju na svůj experiment s alfa hladinou, kde má člověk v tom prostoru si představit nějakého průvodce (či co to bylo, někoho, kdo odpovídá na otázky, pomáhá) – a mě se tam po x letech zjevil můj bývalý, vůči kterému jsem měla hodně silné city.

Zanechat Odpověď

