Pár postřehů z jednodenní zastávky v Rusku

Je tu zima a sníh. Kupodivu. Moje sandály se na to moc netváří.

A co ještě divnější… Je tady strašně moc Rusů.

Ruské punčocháče musí být opravdu tlusté, protože standardní ženská uniforma pro všechna možná zaměstnání, je minisukně.

U ruských matek je iPhone No. 2, po dětech, soudě podle pozornosti, která je jim střídavě věnována.

Masáž Putinem je opravdu důkladná. Je všude, kam se podíváte a když ne, tak si ho tam můžete doplnit. https://www.dropbox.com/sc/bh7a3i84r2bqz19/AACcIUXWl4Y6LoDkCzJOV0T_a

Rusko blokuje wordpress.com.

Ruské aerolinie jsou nejhorší, se kterými jsem kdy letěl.

Standard mezinárodního létání stále vzrůstá. Na vídeňském letišti už nemusíte vypojovat svítící reklamu Burger Kingu, abyste nabili mobil. Je tu umístěno poměrně dost zásuvek okolo sedadel, jak jsem byl upozorněn obsluhou Burger Kingu.

Letiště Vnukovo má 31 terminálů a 26 zásuvek, což dává cca 0,05 zásuvky na jednoho nabíjení chtivého cestujícího.

Letiště Vnukovo má sice obchody, které jsou otevřeny 24/7, ale večer si v nich nic nekoupíte. Zabrání vám v tom nákupní košíky, které obsluha rozestaví okolo. https://www.dropbox.com/sc/va0wf6iwlesqpom/AABCp3AenU4Yb_zI0WqQzIRHa
Dámy tak můžou spát před obchodem nebo se věnovat svým iPhonům. Ono nedej bože, kdyby někdo přišel, protože když neumíte anglicky ani pozdravit, tak budete těžko něco prodávat.

Buzerace cestujících přibývá. Přemýšlím, kolik kontrol je potřeba a k čemu je vlastně byznys dělení na letišti. Nejprve jsem musel předložit letenku do vstupu v duty free zóně. Sice trasu Vídeň-Moskva neletím poprvé, ale spletl jsem si bránu a místo do D, jsem směřoval k B. Zde byla první kontrola pasu, další kontrola letenky, rádoby kontrola batohu a nikdo nic nenamítal. Když jsem si potom uvědomil, že jsem u špatné brány, tak opět u celnice správné brány pas a letenka. U rámu vlezlá a vleklá prohlídka batohu, cestovního pasu a letenky, o 20 m dále, další kontrola letenky a pasu, asi kdyby si to náhou někdo s někým vyměnil. O 30 m dále, u vstupu do letadla, další kontrola, asi kdyby někdo něco z toho po cestě ztratil.
Moskva: Ihned po výstupu z letadla kontrola pasu (asi kdyby ho někdo po cestě v letadle zfalšoval), letenka (???) a opět kontrola zavazadla (asi kdyby někdo sestrojil bombu během letu). O 20 m dále opět kontrola pasu a letenky u rozřazovače východu z letiště a přestupní zóny. Zvláštní je, že celou dobu mám v batohu věci, které bych tam mít neměl, ale nikoho to moc nezajímá.

Potěmkinovy vesnice jsou opět v módě. Chybějící zboží ze západu nahradily podstivé ruské/čínské náhražky nebo jejich fotky. Někde se s tím moc nelámou hlavu a celý obchod zavřeli a oblepily plakáty se šťastnými lidmi, co nakupují zboží. https://www.dropbox.com/sc/v46c8iik6yxd5h6/AAA-0UkJg9GqsLO3VzNo25OWa

(Psáno na mobilu, publikováno emailem.)

KUTlime se představuje:

Jsem snílek, chorobný workoholik, detailista, flákač, publicista, hráč, buřič, závislák na produktivismu, technologiích a návratu zpět na strom. Extrovertní samotář, cholerik, kterému pořád v testech vychází sangvinik. Bývalý fotograf, budoucí cestovatel, současný amatérský terapeut. Věčný geek a kritik, nerozpoznatelný bodybuilder a mnoho dalšího. Kontroverze a renesance sama Mám mozek a nebojím se ho používat. Mám mnoho vlastností, které mne činí na první i druhý pohled nesnesitelným člověkem, za to ceněným spolupracovníkem. Seznámení se mnou pouze na vlastní nebezpečí. 8-)
Příspěvek byl publikován v rubrice Cestování se štítky , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Jedna reakce na Pár postřehů z jednodenní zastávky v Rusku

  1. Sedmi napsal:

    to je mazec… jsem zvedava na pokracovani 😛

Zanechat Odpověď

