Zápisky z Pekingu I.

Prvních pár postřehů:
Čína je jeden velký chaos!!!
V Pekingu to strašně smrdí.
Číňané jsou velice přátelští a obětaví.
Číňané chodí rychleji než já!
Free wi-fi tady moc nenajdete.
Zaznamenal jsem 3 různé značení posloupnosti linek metra. Radost se v tom orientovat.

Akce na levné letenky, kterou jsem využil, tak využilo i min dalších 11 lidí z ČR a Slovenska. Seděli jsme v letadle hezky po kupě. V letadle jsem seděl vedle jednoho Číňana, co studuje 2 roky v USA. Mé představy o angličtině u Číňanů vzaly okamžitě za své, protože s ním jsem měl problém natož jak na tom budou s ostatní.

2015-03-14 21.10.47 S jednou ne příliš zábavnou partou jsem se podělil o taxi z letiště, což byla zatím největší chyba, hned po té, že jsem si nenainstaloval offline čínský slovník, ne si plánek metra a tak vůbec jsem to docela zazdil.
A tak jsem se ocitl uprostřed noci na vlakovém nádraží a neměl co dělat nebo kam jít. Nejprve jsem se vloupal do jednoho hotelu, kde recepční spal a ve snaze najít wi-fi, proklouznul kolem něj. Bohužel nic, takže jsem opatrně zase proklouzl ven a nechal pána sladce spinkat.
2015-03-14 22.39.40Naštěstí se mne ujaly 2 slečny – recepční a pokojskou z jednoho hotelu hned vedle, kde jsem šel znova vyzvídat Wi-fi. Měly ze mne dost. Za odměnu jsem jim tam nechal můj batoh s přebytečným jídlem a odešel hledat čínskou zeď. Teda tu velkou. Teda tu velkou, starou a známou čínskou zeď. Velkých zdí tady mají všude plno.
Hledání bylo divoké. Vlaková stanice západ je terno. V záplavě Číňanů a mizerného orientačního systému člověk nemůže najít ani vstup do metra. Když už ho člověk najde, následuje trapná prohlídka zavazadel, chaotický nákup lístku a jede se!

KUTlime se představuje:

Jsem snílek, chorobný workoholik, detailista, flákač, publicista, hráč, buřič, závislák na produktivismu, technologiích a návratu zpět na strom. Extrovertní samotář, cholerik, kterému pořád v testech vychází sangvinik. Bývalý fotograf, budoucí cestovatel, současný amatérský terapeut. Věčný geek a kritik, nerozpoznatelný bodybuilder a mnoho dalšího. Kontroverze a renesance sama Mám mozek a nebojím se ho používat. Mám mnoho vlastností, které mne činí na první i druhý pohled nesnesitelným člověkem, za to ceněným spolupracovníkem. Seznámení se mnou pouze na vlastní nebezpečí. 8-)
Příspěvek byl publikován v rubrice Cestování se štítky , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Jedna reakce na Zápisky z Pekingu I.

  1. Pingback: Cestopis: Čína, Hong-Kong, Macao | My space, my world.

Zanechat Odpověď

