Zápisky z Xiamenu

Během mé 5 hodinové zastávky se nic zvláštního nestalo a ani jsem na nic zajímavého ve městě nenarazil, kromě hloupé posádky vnitrostátního letu, která mne nutila mít vypnutý telefon během letu. Slušně jsme se o tom pohádali.
Bylo to docela zvláštní sledovat, jak si Číňané naučení poslouchat na slovo poradí s někým, kdo má jiný názor. To, co Evropa zavedla po vzoru USA už minulý rok, tak tady stále panuje beze změny a špetky kritického myšlení.
XiamenZvláště vtipné bylo, když se mi snažili namluvit, že to je čínský zákon (ve skutečnosti je to mezinárodní směrnice), ale ani jsem se jim to nesnažil moc proč na to prdím. Naštěstí, let netrval dlouho.
Slečna pro odbavení Business třídy neměla problém s číslem letenky, tak z vesela pokračoval dále, vstříc HK. Ve frontě na odbavení přede mnou čekalo nějaké pako, co mělo pořád poznámky, abych si udržoval od něj odstup. Modlil jsem se, aby neseděl v letadle vedle mne.

(Psáno na mobilu, publikováno e-mailem.)

KUTlime se představuje:

Jsem snílek, chorobný workoholik, detailista, flákač, publicista, hráč, buřič, závislák na produktivismu, technologiích a návratu zpět na strom. Extrovertní samotář, cholerik, kterému pořád v testech vychází sangvinik. Bývalý fotograf, budoucí cestovatel, současný amatérský terapeut. Věčný geek a kritik, nerozpoznatelný bodybuilder a mnoho dalšího. Kontroverze a renesance sama Mám mozek a nebojím se ho používat. Mám mnoho vlastností, které mne činí na první i druhý pohled nesnesitelným člověkem, za to ceněným spolupracovníkem. Seznámení se mnou pouze na vlastní nebezpečí. 8-)
Příspěvek byl publikován v rubrice Cestování se štítky , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

3 reakce na Zápisky z Xiamenu

  1. Pingback: Cestopis: Čína, Hong-Kong, Macao | My space, my world.

  2. peter napsal:

    Fajn čítanie. Len nechápem, prečo dodržiavanie obyčajného bezpečnostného opatrenia na palube lietadla dávaš ako protiklad proti akceptovaníu iného názoru.

    • KUTlime napsal:

      Protože to není bezpečnostní opatření, je to hovadina. Tedy aspoň to, co se uvádí jako odůvodnění. A co bytostně nesnáším je, když ze mne někdo dělá blba.

Zanechat Odpověď

