Dojmy z Barcamp Brno 2015

Ojedinělá akce pro pozitivně smýšlející lidi všeho druhu se opět po 357 lidí vrátila do Brna. Jaký je Barcamp 2015?

Když jsem dnes ráno dorazil v předstihu a snad poprvé se zaregistroval v řádnou dobu, vyhrazenou pro registraci, šokovalo mě, kolik je tu už lidí. Rod od roku jich přibývá a rok od roku je tady lepší atmosféra. Je super vidět přednáškové sály praskající ve švech a přál bych si, aby každodenní přednášky na VŠ byly taky tak zajímavé. Tímto tempem nebudou prostory FIT VUT brzo stačit.

Organizátoři připravili i originální doprovodný program a workshopy. Oba nápady kvituji s povděkem. Stánek s Kofi Kofi je taktéž vítané zlepšení, soudě podle fronty na kafe.

Letos jsem se chtěl zúčastnit i jako přednášející, ale s přibývajícími účastníky přibývá i nabídka. Na první pokus 40. místo z odhadem 100 přednášek beru jako úspěch.

Hned ze startu jsem zakotvil vedle Jakuba Michlovského a Jirky Kuruce. Před obědem jsem zakopl o Soňu Baranovou, takže o Barcampu uslyšíme v @online a možná si o něm přečteme v Computeru.

Přednáška od Jezevce byla zdaleka nejlepší (zábava). Jezevec nepřednášel, Jezevec hrál představení, u kterého se bavil celý sál. Ukázal chladnou duchapřítomnost a skvělé improvizační schopnosti.  Čestné uznání patří opět Dřímalkovi, který opět přišel se slušnou porcí inovací pro nevšední život, co nesedí doma u TV.

Prostor pro zlepšení však stále je. Pořád jsou tady hluchá místa, tj. nic neříkající přednášky. Jezevec vtipně poukázal na to, že hlasování lidu nesvědčí o kvalitě. Třeba po přednášce o Kamila Gregora o kritickém myšlení to bude příští rok lepší a lidi se nebudou mačkat ve dvou, třech sálech, přičemž ostatní jsou poloprázdné. Více větrat by také neuškodilo.

Dost kritiky, velké díky organizátorům a vzhůru na workshop a afterparty!

KUTlime se představuje:

Jsem snílek, chorobný workoholik, detailista, flákač, publicista, hráč, buřič, závislák na produktivismu, technologiích a návratu zpět na strom. Extrovertní samotář, cholerik, kterému pořád v testech vychází sangvinik. Bývalý fotograf, budoucí cestovatel, současný amatérský terapeut. Věčný geek a kritik, nerozpoznatelný bodybuilder a mnoho dalšího. Kontroverze a renesance sama Mám mozek a nebojím se ho používat. Mám mnoho vlastností, které mne činí na první i druhý pohled nesnesitelným člověkem, za to ceněným spolupracovníkem. Seznámení se mnou pouze na vlastní nebezpečí. 8-)
Příspěvek byl publikován v rubrice Lidé, společnost atp., Pocity (vržené na papír). Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

5 reakcí na Dojmy z Barcamp Brno 2015

  1. L. napsal:

    Přes všechen shon se zkouškami jsem tuto akci nějak nezaregistrovala a dodatečně je mi to i docela líto – tak snad příště. 🙂

  2. Pingback: 2015 – The end | My space, my world.

Zanechat Odpověď

