Ten divný gembler

Albert Einstein kdy si prohlásil, že „Bůh nehraje v kostky“. Po dnešku vím, že hraje a je to přímo gembler!

Víra v boha nebyla nikdy moje silná stránka. Víra v osud a/nebo náhodu se u mne několikrát změnila podle životního období, ale už mnoho let (asi od cca 24. shlédnutí Matrixu) věřím na náhodu. Po dnešku si však říkám, že té náhody bylo už nějak moc.

Před týdnem jsem začal číst knihu Zrádná nahodilost od Nicola Nassima Taleba a od té chvíle mne pronásleduje série nepravděpodobných událostí, že bych z nich mohl sestavit labutí jezero. Kouzlo nechtěného na ohňostrojích, smrt disků, setkání s Annou,… prostě ten nahoře ty kostky slušně prohání. 🙂

Už se těším, až budu mít chvíli, trochu si ty události rozeberu a zkusím v nich vysledovat skutečné činitele, které je způsobily. Bude to zábavný myšlenkový experimet. No nic, 4:00 ráno, čas jít spát, za 2 hodiny vstávám, abych trochu prohnal ty černé labutě.

KUTlime se představuje:

Jsem snílek, chorobný workoholik, detailista, flákač, publicista, hráč, buřič, závislák na produktivismu, technologiích a návratu zpět na strom. Extrovertní samotář, cholerik, kterému pořád v testech vychází sangvinik. Bývalý fotograf, budoucí cestovatel, současný amatérský terapeut. Věčný geek a kritik, nerozpoznatelný bodybuilder a mnoho dalšího. Kontroverze a renesance sama Mám mozek a nebojím se ho používat. Mám mnoho vlastností, které mne činí na první i druhý pohled nesnesitelným člověkem, za to ceněným spolupracovníkem. Seznámení se mnou pouze na vlastní nebezpečí. 8-)
Příspěvek byl publikován v rubrice Každodenní život. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Jedna reakce na Ten divný gembler

  1. Pingback: A Bůh zase hraje v kostky | My space, my world.

Zanechat Odpověď

