Nevyhnutelné se stává realitou – Můj blog má své první trestní oznámení

Milí čtenáři,
dnes je ten slavnostní den, kdy můj blog dostal první trestní oznámení, tj. kvůli jednomu článku bylo na mne podáno trestní oznámení. Podání učinila jistá nejmenovaná studentka FSI. Oznámení podala oddělení Běhounská cca krátce po 8 hodině ranní.

Asi čekáte, že tady budu psát, jak toho lituji, ale opak je pravdou. Mám to na háku, jdu si koupit rychlé špunty a Slavit. 😉

Co by to byl za blog, kdyby mi nezpůsobil nějaké to vzrůšo. Ke všemu jsem se přiznal, ale popořadě…

Včera jsem dorazil z výborné grilovačky v pozdních večerních hodinách a šel spát někdy po půlnoci, s vidinou slabých 7 hodin spánku. Někdy po 5:30 mne probudil můj močový měchýř s prosbou, jestli bych ho nevzal k nejbližší záchodové míse, 30tka na krku, není se čemu divit. :-/

O pár minut později přijímám hovor od oné studentky, ve kterém mi vyhrožuje soudní žalobou, trestním oznámením a kdo ví čím ještě, protože jsem mobil odložil po úvodních 20 vteřinách vedle na postel a šel se napít. Kámen úrazu byly její nahé fotky a videa, které jsem údajně umístil na stránky.

Bral jsem to jako vyjádření nesouhlasu s uvedením jejího jména v onom příspěvku, takže jsem ho nahradil zájmeny. Co se týče fotek, tak ty tam nikdy nebyly.

O dalších 15 minut později jsem dostal derivát hovoru SMSkou, kde mne pobavila poslední věta, že to mám brát jako písemné doručení nesouhlasu. Ještě, že nenapsala listinné, to už bych si opravdu cvrkl do trikotu.

O dalších 10 min opět telefonát s tím rozdílem, že jsem ho odložil po 5 vteřinách a později si jenom vyslechl odpověď na jednu mou otázku.

O 2 hodiny byla dotyčná už na PČR a podávala oznámení.

Někdy po poledni dostávám hovor od PČR a celou věc si ujasňujeme. Potvrzuji jim jejich závěr, že nikde fotky nejsou.

Celému se tomu musím jenom smát a hned z několika důvodů. První je ten, že dotyčná dostala onen článek naservírovaný ode mne na svůj xichtbook, ale ignorantství nebo spíše nezájem ji nedovolil si onen článek přečíst. Kdyby tam ty fotky opravdu byly, tak už je touto dobou má celé FSI. Našla ho až dnes, když si Googlovala své jméno. Na 4. stránce výsledků BAM! – můj článek a v textu její jméno.

Musím říci, že tohle jsem párkrát dělal také, ale nikdy jsem se nedostal na konec 2. strany výsledků vyhledávání a to jsem hodně velký narcis. Nicméně, dotyčná se neobtěžovala ověřit (nebo zeptat), zda jsem opravdu někdy nějaké její fotky vystavil. Pravda je taková, že odkaz na stažení vedl na jiné stránky, které běží taktéž na WordPressu, ale mohu tam zachycovat přesněji traffic, IP, názvy PC, detaily prohlížečů a další běžné věci, o kterých běžný uživatel internetu nemá ponětí.

Soudě podle počtu prokliků na onen odkaz z proxy.mvcr.cz soudím, že tohoto drobného detailu si všimli až ctění policisté, kteří podání sepisovali. Škoda, že jsem tam v tu chvíli nemohl být a vidět výraz dotyčné, když ji informovali, že tam žádné fotky nejsou, což si sama chvíli na to ověřila. Je neuvěřitelné, co se člověk dozví z obyčejných prokliků, že?

A jelikož se ona dotyčná na PCŘ doznala, že to, co je v článku pravda, není moc co vyšetřovat. Za těch pár let, co to tady píšu ,už si přeci jenom dávám pozor, abych příslušníkům PČR ušetřil práci. Pokud někdo vyjádří nebo nevyjádřil svůj nesouhlas s uvedením svého jména na mém blogu, vždy jsem mu vyhověl a odstranil ho. Na druhou stranu, přesně tohle jsem od dotyčné čekal. Krátkozraké a impulzivní jednání.

No, a pokud to dotyčná čte a klade si otázku proboha proč(?), odpověď je jednoduchá. Když jsi mne tak dlouze a zcela zcestně poučovala o životě, o kterém dle mého skromného názoru víš ještě málo, rozhodl jsem se udělat Ti ještě jednu laskavost a dát Ti malou životní lekci.

Sbíral jsem IP adresy lidí, kteří klikli na daný odkaz na údajné stažení fotek, a pak je zpětně porovnal s lidmi, kterým jsem také pomáhal v jistých studijních záležitostech a taktéž Tvými přáteli na xichtbooku. Výsledek? Kromě dvou fotografů, se kterými asi fotíš a několika lidí, co máš na xichtbooku v přátelích, asi pár učitelů/doktorandů z FSI, je tam i pár lidí, o kterých jsi mi sama řekla, že jsou Tví dobří přátelé. Mně jenom vrtá, proč Ti nikdo z nich o tom článku neřekl. Až budeš mít chvíli, přemýšlej o tom. Děkovat mi nemusíš.

KUTlime se představuje:

Jsem snílek, chorobný workoholik, detailista, flákač, publicista, hráč, buřič, závislák na produktivismu, technologiích a návratu zpět na strom. Extrovertní samotář, cholerik, kterému pořád v testech vychází sangvinik. Bývalý fotograf, budoucí cestovatel, současný amatérský terapeut. Věčný geek a kritik, nerozpoznatelný bodybuilder a mnoho dalšího. Kontroverze a renesance sama Mám mozek a nebojím se ho používat. Mám mnoho vlastností, které mne činí na první i druhý pohled nesnesitelným člověkem, za to ceněným spolupracovníkem. Seznámení se mnou pouze na vlastní nebezpečí. 8-)
Příspěvek byl publikován v rubrice Oznámení. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

18 reakcí na Nevyhnutelné se stává realitou – Můj blog má své první trestní oznámení

  1. jolana88 napsal:

    celej Já – o Idiota nezakopnu 😉 btw: protiřečíte si, ale hezky. Podívala jsem se (jasně, že jo) na „původní“ článek – ne, neklikala jsem. Nečekala bych, že evidentně chytrý člověk (Vy) – může napsat:“ byla opravdu chytrá, nebyla ignorant jako mnoho ostatních a dala si tu práci a přečetla si něco o mně“ o slečně, co soudí podle (starých!) postů a rozhodnutí zdůvodní jak pubertální netýkavka resp. nevědomka. (…nechce být jedna z těch)

  2. Sedmi napsal:

    Hmm… Znáš seriál Mr. Robot ?

  3. L. napsal:

    Ty se teda fakt nenudíš. 😀
    Docela mě zaráží, že si slečna ani neověřila, jestli tam ty fotky opravdu jsou – to by bylo první, co bych na jejím místě udělala já. A vůbec že si předem nezjistila, jaké má s tím trestním oznámením šance.

    • KUTlime napsal:

      Myslím si, že kvalitní blog si min. jedno trestní oznámení vykoledovat musí. 😉
      Ale jinak máš pravdu, opravdu se nenudím a věřím, že to bude brzy znát na dalších článcích.

      • L. napsal:

        No já nevím, mě by takové trestní oznámení spíš vyděsilo než potěšilo. 😀 😀

      • KUTlime napsal:

        To si tak nesmíš brát. Trestní oznámení na Tebe může podat kdykoliv kdokoliv a to že to tak udělá, ještě nic neznamená. 😉

  4. L. napsal:

    To já sice vím, ale stejně by mě to asi dost vyděsilo – minimálně v první chvíli, když bych se to dozvěděla. 😀 A už jenom představa, že mám něco vysvětlovat policajtům (i když jsem v právu a vím to) mě děsí. 😀

  5. Jakub Dohnal napsal:

    Gratuluju. Fotky pořád máš? 🙂 Měl bych se u tebe stavit a vrátit ti knihu. 😉

  6. Pingback: 2015 – The end | My space, my world.

  7. Pingback: 2016 – The end | My space, my world.

Zanechat Odpověď

