Dawson nám teduje

Oblíbenou kratochvílí mě a mých kamarádů jsou návštěvy vědomostních kvízů, které jsou teď v ČR hodně populární. Obvykle chodíme v pondělí, ale z blíže nespecifikovaných důvodů (tj. osoba A řekla, že chtěla osoba B, přičemž osoba B říká, že to chtěla osoba A) jsme šli i ve čtvrtek. Sehnat někdy lidi je potíž, tak jsme to nakonec nehrotili a skončili pouze ve třech. Obvykle hrajeme v osmi. Možná to způsobilo, že to byl po delší době kvíz, na který jen tak nezapomenu.

Sestava se skládala z mé maličkosti, osoby A (říkejme ji třeba Katka, protože osoba A se blbě skloňuje) a osoby B (říkejme ji třeba Ondra, to je teď populární jméno). Ondra se nám trochu zpozdil a zaspal první kolo, které se nám moc nepovedlo. Přišel s novinou, kterou jsem v duchu předpověděl ve chvíli, co jsem ho poprvé viděl na oslavě objímat moderátorku mého narozeninového kvízu, ale to je zase jiné story, které odvyprávím jindy.

Chvíli jsme si o tom povídali. Teda spíše Ondra s Katkou. Ondra byl na mne naštvaný, že jsem mu netaktně prozradil (tj. zařval v pondělí na celý tým a přítomné kolemjdoucí) proč dotyčná není ta pravá (a ani levá). Už jsem nevěděl, jak jinak mu mám danou skutečnost taktně naznačit, abych mu ji přímo otevřeně neřekl. Byl to takový drobný detail, který si měl zjistit/domyslet sám.

Mezi koly jsme si řekli pár věr a zasmáli se nad ironií naší sestavy. Postupně jsme si uvědomili, že bychom mohli stejně tak založit klub zlomených srdcí a anti-mykologicko-gastronomický klub, protože jsme si všichni prošli během posledních 14 dní rozchody a nesnášíme houby na talíři. Smutnější bylo, že v mém okolí se nachází min. 3 další lidi, co by tam s námi mohli sedět.

V přestávce mezi už nevím kterém kole a jeho následujícím kole, jsem konstatoval, že to je jak v „posraném Dawsonově světě„.

dawsonuv-svetS přibývajícími koly se naše soustředění přesouvalo stále více ke kvízu. Na první tým jsme ztráceli dost bodů na to, abych v tu chvíli věděl, že pokus nepokazíme závěr, bude z toho pěkné 3. místo, ale stále jsme byli ve hře o výhry. Sice nás bylo málo, ale měli jsme na své straně zkušenosti z předchozích kvízů, tj. znali jsme odpovědi, protože občas se nějaké téma po několika měsících recykluje a teď se zrovna recyklovaly tři naráz. Jenom si tak vzpomenout že…

Když jsme potom vyhráli s nejmenším možným rozdílem, vítězně jsme si s Ondrou dali high five. Přebrali jsme výhry a Dawsonův svět jsme pro ten večer rozpustili.

Katce ujel vlak, takže šla přespat ke mně. Při cestě a rozhovoru s ní jsem si uvědomil, jak moc Ondra v poslední době teduje [1]. Řekl jsem si, že pokud se to brzy nezlepší, tak budeme muset spáchat Intervention.

aaaf2e03cd1fffc139bc57f48cb15bac8c585811d98d613aa91c1f065d9aaab6O dva dny později jsem si uvědomil, že to ani tak Dawsonův svět, jako spíše How I met your mother. Ondra je Ted, Katka Robin a já Barnie. Jenom Lily a Marshall nám zatím chybí. Hlásí se na tyto posty někdo dobrovolně? 🙂

Kam se náš svět a osudy bude ubírat dál? Kdo ví… ale včera jsme zase vyhráli, tak máme aspoň to štěstí ve hře. 🙂

[1] Tedovat – obecně přehnaně přemýšlet, často v souvislosti o svých bývalých a/nebo o důvodu rozchodu se svými bývalými.

KUTlime se představuje:

Jsem snílek, chorobný workoholik, detailista, flákač, publicista, hráč, buřič, závislák na produktivismu, technologiích a návratu zpět na strom. Extrovertní samotář, cholerik, kterému pořád v testech vychází sangvinik. Bývalý fotograf, budoucí cestovatel, současný amatérský terapeut. Věčný geek a kritik, nerozpoznatelný bodybuilder a mnoho dalšího. Kontroverze a renesance sama Mám mozek a nebojím se ho používat. Mám mnoho vlastností, které mne činí na první i druhý pohled nesnesitelným člověkem, za to ceněným spolupracovníkem. Seznámení se mnou pouze na vlastní nebezpečí. 8-)
Příspěvek byl publikován v rubrice Každodenní život, Lidé, společnost atp., Pocity (vržené na papír). Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

9 reakcí na Dawson nám teduje

  1. Leni napsal:

    To je zajímavé – zrovna nedávno jsem taky tak nějak našla podobnost mezi mým životem a HIMYM. 🙂

  2. jolana88 napsal:

    Viděla jsem asi tři díly (v pohybu a z donucení) … Přesto věřím, že svět existuje 🙂

  3. Pingback: Závěrečná zpráva: Sympózium Bond maratón | My space, my world.

  4. Pingback: 2015 – The end | My space, my world.

  5. Pingback: Co blog vzal a co blog dal… | My space, my world.

Zanechat Odpověď

