KUTlimův gastronomický tip na špagety, co nikdy nelepí

Určitě jste už někdy zažili situaci, kdy se vám při vaření špaget slepí konce dohromady a celkově se špagety blbě míchají. Mám pro vás skvělý tip, jak s tímto problémem navždy zatočit.
image

Postup je následující:

Krok č. 1: Pořádně vysajete podlahu okolo sporáku.

Krok č. 2: Pořádně vytřete podlahu okolo sporáku.

Krok č. 3: Pořádně si umyjete podrážku bot, abyste si nezašpinili čerstvě vysátou a vytřenou podlahu okolo sporáku.

Krok č. 4: Pořádně utřete sporák.

Krok č. 5: Rozlomíte špagety v sáčku na dvě poloviny.

Krok č. 6: Rozsypete třetinu špaget po sporáku.

Krok č. 7: Rozsypete zbylé špagety okolo sporáku. Situace by měla po tomto kroku vypadat následovně:

image

Krok č. 8: Zasmějte se.

Krok č. 9: Začněte ládovat špagety do hrnce, ideálně stylem reverzní mikádo, viz první obrázek ve článku.

Krok č. 10: Jelikož jste pravděpodobně odbyli nebo zcela přeskočili kroky č. 1-4, vyberte z hrnce všechny vlasy a případně jiné velké nečistoty, které dle tradičního italského receptu nepatří.

Vařte na al dente a podávejte s omáčkou. Dobrou chuť! 😉

image

KUTlime se představuje:

Jsem snílek, chorobný workoholik, detailista, flákač, publicista, hráč, buřič, závislák na produktivismu, technologiích a návratu zpět na strom. Extrovertní samotář, cholerik, kterému pořád v testech vychází sangvinik. Bývalý fotograf, budoucí cestovatel, současný amatérský terapeut. Věčný geek a kritik, nerozpoznatelný bodybuilder a mnoho dalšího. Kontroverze a renesance sama Mám mozek a nebojím se ho používat. Mám mnoho vlastností, které mne činí na první i druhý pohled nesnesitelným člověkem, za to ceněným spolupracovníkem. Seznámení se mnou pouze na vlastní nebezpečí. 8-)
Příspěvek byl publikován v rubrice Každodenní život. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

2 reakce na KUTlimův gastronomický tip na špagety, co nikdy nelepí

  1. Sedmi napsal:

    LOL 😀 to jsi mi pripomnel, jak jsem behem stehovani do nemecka uz nemela v byte zadny hrnec, tak jsem varila spagety v panvi…

Zanechat Odpověď

