Rok 2015 v číslech

Ještě malý doplněk k mému předchozímu článku The end 2015. Pár statistik, o tom, co jse četl, napsal nebo kolik jsem měl orgasmů:

Za rok 2015 jsem přečetl/slyšel:

  • okolo 400 článků na Finmagu
  • okolo 950 článků na MobilMania.cz
  • okolo 150 článků na Živě.cz
  • okolo 180 článků na Svět Androida
  • 18 knih

Za rok 2015 jsem viděl:

  • přes 50 TED talků
  • 421 různých YouTube videí
  • 134 epizod od 7 různých seriálů
  • 34 filmů
  • 3 divadelní představení
  • 18 mimoškolních přednášek
  • 5 pořadů ve hvězdárně

Za rok 2015 jsem slyšel:

  • 641 hodin hudby na Spotify
  • 180 hodin hudby na DI.fm

Za rok 2015 jsem zažil:

  • 1 vlastní narozeniny
  • okolo 910 orgasmů s různými 18 ženami

Za rok 2015 jsem strávil:

  • cca 2600 hodin spánkem
  • 33 dnů mimo ČR v 7 různých zemích světa na 2 kontinentech

Za rok 2015 jsem napsal:

  • 66 článků na blog o celkovém rozsahu 76537 slov, které by se vešly na 165 stran A4. To jen pro ty z vás, kde jste mi minulý rok řekl, že bych měl napsal knihu. Já ji píšu každý rok a zdarma si je můžete přečíst zde.
  • 1141 emailů (pracovní + soukromých)
  • 4760 dotazů do Google pod svým účtem a bůh ví kolik v anonymním režimu

 

KUTlime se představuje:

Jsem snílek, chorobný workoholik, detailista, flákač, publicista, hráč, buřič, závislák na produktivismu, technologiích a návratu zpět na strom. Extrovertní samotář, cholerik, kterému pořád v testech vychází sangvinik. Bývalý fotograf, budoucí cestovatel, současný amatérský terapeut. Věčný geek a kritik, nerozpoznatelný bodybuilder a mnoho dalšího. Kontroverze a renesance sama Mám mozek a nebojím se ho používat. Mám mnoho vlastností, které mne činí na první i druhý pohled nesnesitelným člověkem, za to ceněným spolupracovníkem. Seznámení se mnou pouze na vlastní nebezpečí. 8-)
Příspěvek byl publikován v rubrice Každodenní život. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

5 reakcí na Rok 2015 v číslech

  1. Pingback: Kreativní odpoledne aneb kupředu levá | My space, my world.

  2. Kubajz napsal:

    910? Co jsi do toho všechno počítal? 😀

  3. cocci napsal:

    Jsem ráda, že jsem dnes náhodou narazila na tvůj blog. Moc jsem se nasmála. Díky a jen tak dál 🙂

Zanechat Odpověď

