KUTlime vs Korporát – Epizoda II.: Impérium vrací úder

Jak chromý a slepý ke štemplu přišel a kolik korporátních pravidel stihl za týden porušit.

Poté, co jsem po menším nátlaku obdržel výpis ze své zdravotní dokumentace, opět jsem se vydal lovit vstupní lékařskou prohlídku. A taky ji trochu hacknout, abych vůbec prošel.
Nejtěžší bylo uprosit doktorku, aby mne vůbec vzala. Tady jsem měl štěstí. Byť měli plný program, při 5. návštěvě ordinace jsem zrovna vystihl chvíli, kdy v čekárně nikdo nebyl, což mi hrálo do karet. Trochu psí oči, trochu jemné manipulace a byl jsem v ordinaci.
Ochcat kontrolu moči bylo jednoduché. Stačilo vypít přes litr vody a nabrat tu správnou ranní moč bez obsahu ketolátek a krve. Horší to bylo s vyšetřením očí. Ale všechno jde, když se ví jak na to.
Nadopován koňskou dávkou lecitinu, ginka, dextrózy a vybaven kolíčkovou paměťovou technikou a interní informací, kde je tabulka s písmeny, jsem si při odkládání zapamatoval většinu písmen a pak je odříkal popořadě v rychlém sledu za sebou. Sestřička si myslela, že se vytahuji a přitom přehlédla, že to byl chladný kalkul z mé strany a skočila mi na to.
V ordinaci zbývalo přesvědčit doktorku, že jsem zdravý, že chronické bolesti zad při sezení nejsou tak chronické a to, že vlastně nemůžu pořádně sedět na židli není u kancelářské práce tak velký problém.
Když jsem druhý den plácnul na stůl HR potvrzení, slečna valila bulvy a ptala se, jak jsem to dokázal. Odvětil jsem, že když se chce, všechno jde. Pro ni, jakožto člověka sešňerovaného pravidly, to byla jenom popudlivá věta. KUTlime vs korporát: 1:1
První dva dny jsme se prakticky pořád školili. Nejprve na nás naběhli z HR, pak právníci, opět HR, Český červený kříž, znova HR a asistentky. Pro velký úspěch jsme si celé školení ještě zopakovali v e-learningu, k tomu nám tam přibylo pár dalších chuťovek v podobě Team spirit a mnoho povrchních prezentací, které se jenom snaží zbavit právní odpovědnosti za případné problémy a ve skutečnosti nic neřeší.
Nechtěl bych být v pozici, kdy na jednu stranu potřebujete lidi, protože máte pro ně hromadu práce, na druhou stranu pečlivě vybírat lidi do týmu a pracovat s omezeným potenciálem. Ale o tom někdy příště. Času bude dost. Jestli mne tedy do té doby nevyhodí.
Za necelých 5 dní, jsem si napočítal asi 27 různých přestupků, od použití sarkasmu při běžné komunikaci nebo žádosti o přidělení přístupu do klece s koly, kde jsem uvedl: „I want to steal some bicycles“, přes pochválení nové barvy vlasů kolegyni až po zpronevěření odepsané firemní prodlužky.
Ale o tom opravdu příště. Musím si jít vyřídit přístup do 10 různých systémů, polovina z nich řeší stejnou věc a drtivou většinu asi stejně potřebovat nikdy nebudu.

KUTlime se představuje:

Jsem snílek, chorobný workoholik, detailista, flákač, publicista, hráč, buřič, závislák na produktivismu, technologiích a návratu zpět na strom. Extrovertní samotář, cholerik, kterému pořád v testech vychází sangvinik. Bývalý fotograf, budoucí cestovatel, současný amatérský terapeut. Věčný geek a kritik, nerozpoznatelný bodybuilder a mnoho dalšího. Kontroverze a renesance sama Mám mozek a nebojím se ho používat. Mám mnoho vlastností, které mne činí na první i druhý pohled nesnesitelným člověkem, za to ceněným spolupracovníkem. Seznámení se mnou pouze na vlastní nebezpečí. 8-)
Příspěvek byl publikován v rubrice Korporát. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

13 reakcí na KUTlime vs Korporát – Epizoda II.: Impérium vrací úder

  1. Leni napsal:

    Jen počkej, až někomu kolo ukradou a bude to na tebe. 😀

  2. avespasseri napsal:

    Tak si říkám, jestli já bych vůbec byla vhodný kandidát na takové místo 🙂 Nejradši mám práci, kde si můžu dělat a říkat, co chci :-))))

  3. Sedmi napsal:

    Aj.. Tak to jsem zvědavá, jak dlouho tam vydržíš…

  4. jolana88 napsal:

    Doufejme, že by si všimli aspoň kdybyste chtěl stýlovat nolidžis 😆 PS: že je HR těžce sešněrováno pravidly je omyl. Častý, ale omyl. Co jste popsal – není pečlivé vybírání, ale ouřední postup 😦

Zanechat Odpověď

