Pokojné staří

Rozhovor mezi mnou a jednou slečnou v Tesco pár dní nazpět:
Já: Zase Ty? Ty mne snad sleduješ (bylo to přesně naopak).
Ona: Hi hi…
Já: Díky za radu, ty ovesné vločky jsem našel. Můžu Tě na oplátku někam pozvat?
Ona: No já nevím…
Já: Hmm…?
Ona: Mi je šestnáct.
Já: Tím chceš říci, že vypadám staře?
Ona: No…

O 3 dny později v posilovně…
Dávám si 5. sérii dřepů, u kterých mi škublo v rameni, ale to sem teď netahejme. Jel jsem schéma pyramidy, kdy jsem měl naloženo skoro maximum váhy, se kterou jsem byl schopen udělat dřep.
Rozhlížím se po okolí a připravuji se na poslední sérii, když vidím, jak se ke mně blíží nejlepší holka v posilovně, tak 165 cm a 26 let, smyslné rty, zadek 10 a prsa, co by mohly drtit šťerk.
Nadechuji se na nějakou vtipnou balicí hlášku…
Ona: Kolik máš ještě sérií?
Já: Poslední.
Ona: OK. (otáčí se, odchází, ale pak se zarazí)
Ona: Kolik tam máš?
Já: 50 kg.
Ona: Tak to tam nech, to je tak akorát, s tím normálně zahřívám.
Já: OK (a suše jsem polknul balicí hlášku).

No nic, jdu si zabookovat nějaké místo v domově důchodců.

KUTlime se představuje:

Jsem snílek, chorobný workoholik, detailista, flákač, publicista, hráč, buřič, závislák na produktivismu, technologiích a návratu zpět na strom. Extrovertní samotář, cholerik, kterému pořád v testech vychází sangvinik. Bývalý fotograf, budoucí cestovatel, současný amatérský terapeut. Věčný geek a kritik, nerozpoznatelný bodybuilder a mnoho dalšího. Kontroverze a renesance sama Mám mozek a nebojím se ho používat. Mám mnoho vlastností, které mne činí na první i druhý pohled nesnesitelným člověkem, za to ceněným spolupracovníkem. Seznámení se mnou pouze na vlastní nebezpečí. 8-)
Příspěvek byl publikován v rubrice Každodenní život. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

4 reakce na Pokojné staří

  1. Sedmi napsal:

    To máš dobrý… Já jsem to poznala tak, že mi místo slečno začali říkat mladá paní…

Zanechat Odpověď

