Zlomený šíp! Opakuji zlomený šíp!

Broken arrow, I repeat broken arrow!

KUTlime

Zlomený šíp (broken arrow) je volací fráze americké pěchoty v situaci, kdy čelí totální destrukci a volá na pomoc všechny letecké jednotky v okolí. To je tak zhruba moje současná situace.

Dny jsou sice dlouhé, ale pracovních úkolů přibývá jak dětí k pásu čínské manufaktury na ajfouny. S tím bych se ještě popral. Horší je to s těmi osobními. Pár lidí si vzalo k srdci můj poslední post a se schůzkami, akcemi, výlety a sportem se roztrhl pytel. Na schůzku se musím domlouvat tak na dva týdny dopředu. Ne zřídka chodím na dva obědy, abych se v práci potkal se všemi, co chci.

Nepřímý efekt přednášky pro plný sál lidí na Barcampu a snahy stihnout vše je, že moje emailová schránka má už 35 nepřečtených zpráv (tohle se naposledy stalo… hmm, vlastně nikdy), xichtbook je na tom podobně, ale spíše kvůli tomu, že se mi snaží vnutit násilím messengera, LinkedIn stíhám sotva číst, natož odpovídat a svůj soukromý pracovní email už radši ani neotvírám.

Z bytu jsem si udělal doslova noclehárnu a průleťák na věci. Nedokáži se ani potkat s uklízečkou, aby mi tam uklidila.

Do toho jsem ještě potkal jednu velice zajímavou slečnu, která zatím odolává mým snahám se s ní setkat a já ji nemohu dostat z hlavy.

Jestli brzo nepřiletí hodně stíhaček s pořádnou náloží časově dilatačních bomb nebo špatné počasí, tak si asi pořídím sekretářku. Zlaté 4 paralelní zaměstnání…

 

KUTlime se představuje:

Jsem snílek, chorobný workoholik, detailista, flákač, publicista, hráč, buřič, závislák na produktivismu, technologiích a návratu zpět na strom. Extrovertní samotář, cholerik, kterému pořád v testech vychází sangvinik. Bývalý fotograf, budoucí cestovatel, současný amatérský terapeut. Věčný geek a kritik, nerozpoznatelný bodybuilder a mnoho dalšího. Kontroverze a renesance sama Mám mozek a nebojím se ho používat. Mám mnoho vlastností, které mne činí na první i druhý pohled nesnesitelným člověkem, za to ceněným spolupracovníkem. Seznámení se mnou pouze na vlastní nebezpečí. 8-)
Příspěvek byl publikován v rubrice Korporát. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Jedna reakce na Zlomený šíp! Opakuji zlomený šíp!

  1. avespasseri napsal:

    Nedávno jsem řešila přepracovanost (a všechno mě to bavilo!). A pak jsem si řekla, že i v rámci toho všeho, co člověka baví, je prostě potřeba si vybrat priority a hlavně se nerozdat…

Zanechat Odpověď

