Znáte ten pocit, když… 

… se probudíte po bouřlivé oslavě Silvestra uprostřed základny námořní pěchoty americké armády? Ne? Já taky. Až do teď. 

Nápověda: MCBH =Marine Corp Base Hawaii 

To byl zase jednou Silvestr. Odmítnutí Obamy, když jsme se ho šli večer zeptat, jestli si nepůjde dát s námi partii golfu, si neberu osobně. No, teď ještě zjistit, jak se odsud dostat…

KUTlime se představuje:

Jsem snílek, chorobný workoholik, detailista, flákač, publicista, hráč, buřič, závislák na produktivismu, technologiích a návratu zpět na strom. Extrovertní samotář, cholerik, kterému pořád v testech vychází sangvinik. Bývalý fotograf, budoucí cestovatel, současný amatérský terapeut. Věčný geek a kritik, nerozpoznatelný bodybuilder a mnoho dalšího. Kontroverze a renesance sama Mám mozek a nebojím se ho používat. Mám mnoho vlastností, které mne činí na první i druhý pohled nesnesitelným člověkem, za to ceněným spolupracovníkem. Seznámení se mnou pouze na vlastní nebezpečí. 8-)
Příspěvek byl publikován v rubrice Každodenní život se štítky . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Jedna reakce na Znáte ten pocit, když… 

  1. Leni napsal:

    Myslím, že u tebe mě už nic nepřekvapí… 😀

Zanechat Odpověď

