Ahoj, já jsem KUTlime a mám problém s pitím

Comming outů není nikdy dost, takže – ano, je to tak. Mám problém s pitím a je potřeba se k tomu veřejně přiznat. Zatím jsem to úzkostlivě tajil, ale takto to bude lepší.Už je to nějaký čas, co jsem si všiml, že už to jaksi nedávám. Na začátku to byly jenom večery, kdy jsem si načal lahvinku a lehce popíjel. Udělal si prostě příjemný večer po těžkém dnu v práci.

Na začátku to bylo nevinné. Popíjel jsem spíše na chuť a možná trochu na zahnání žízně. Pak se to zvrhlo spíše na nasávání při práci. Než jsem se nadál, dokázal jsem vypít celou láhev během večera.

Všiml jsem si, že návaly úzkosti a stresu začínám řešit stále častějším otevíráním lahvinky tekutého štěstí. Štěstí, které mi ovšem přináší krátkodobý rauš, návaly horka, pocení a pak silné abstinenční příznaky.

Snažím se udržet, ale je to těžké. Snažím se omezit na jednu láhev za den. Ale je to těžké, moc těžké.

Prázdné lahve se mi doma všude kupí. Na stole v kuchyni, v obyváku, na chodbě, na pracovním stole. Milenky o ně různě zakopávají. Občas je najdou v posteli, když se mi podaří neúmyslně usnout s lahví v ruce.

Vždycky jsem si myslel, že moje oblíbené pití je hruška. Díky jemné chuti, kterou nelze nijak napodobit a lehce ošidit. Ale jak už se to u nás závisláků stává, brzy slevíme ze svých nároků. Poslední dobou piji i hodně broskev. A co víc, začínám si uvědomovat, že mi chutná možná ještě víc, než hruška.

Zkoušel jsem se svou závislostí bojovat, ale bylo to ještě horší. Neskončil jsem jenom u broskve, ale přešel rovnou na mléko. A co hůř – plnotučné.

Škoda, že Graniny nedělá džusy i s příchutí hrušky, určitě by to bylo super.

Tak, teď už to víte. Nejen, že jsem asi gay, který o tom neví, ale jsem asi džusoholik, který to ví.

KUTlime se představuje:

Jsem snílek, chorobný workoholik, detailista, flákač, publicista, hráč, buřič, závislák na produktivismu, technologiích a návratu zpět na strom. Extrovertní samotář, cholerik, kterému pořád v testech vychází sangvinik. Bývalý fotograf, budoucí cestovatel, současný amatérský terapeut. Věčný geek a kritik, nerozpoznatelný bodybuilder a mnoho dalšího. Kontroverze a renesance sama Mám mozek a nebojím se ho používat. Mám mnoho vlastností, které mne činí na první i druhý pohled nesnesitelným člověkem, za to ceněným spolupracovníkem. Seznámení se mnou pouze na vlastní nebezpečí. 8-)
Příspěvek byl publikován v rubrice Oznámení. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Jedna reakce na Ahoj, já jsem KUTlime a mám problém s pitím

  1. Sedmi napsal:

    Teda už jsem se začala děsit… 😀

Zanechat Odpověď

