Cestopis: USA – Springfield a Národní park Cuyagoha

Dneska o nahánění Simpsonů a nudném dnu v národním parku.

V sedm ráno jsme měli check-out u Wilshirů, protože Van musel být v 8 na letišti. Plán na dnešek byl poměrně skromný – potkat někoho známého ve Spingfieldu a projít si národní park Cuyagova, který leží jižně od Clevelendu.

Do Springfieldu jsme dorazili už v 8 ráno. Bylo tu pusto a prázdno. Skoro nikde nikdo. Snažili jsme se najít nějaké místo, které by nám připomínalo Simpsony, což byl samozřejmě nesmysl. Autorská práva, které drží Fox, to samozřejmě nedovolí.

Zkoušeli jsme aspoň najít velký nápis Springfield. Taky docela problém, ale nakonec se zadařilo. V místním Kwiki-Martu jsme nakoupili zásoby na příštích pár dnů a poměrně velký kufr se zaplnil.

Bohužel, nic dalšího, typického nebo podobného Simpsonům jsme nepotkali

Honza řídil, Michal navigoval a já vzadu střídavě četl knihu a usínal u toho. Číst po tom všem knihu na čtečce, je docela vyčerpávající. Dojeli jsme do Breckville, našli WiFi, abychom přesně našli vstup do parku a dojeli na parkoviště.

Národní park je v podstatě listnatý les, ve kterém nic nerostlo, kromě medvědího česneku a trávy. Parkem protéká řeka, které má mnoho přítoků, které vedou parkem a dělají z pěší chůze mimo dlážděnou cestu peklo.

Procházeli jsme se parkem křížem krážem a přemýšleli, jak vyřešíme dnešní přespání. Navrhl jsem, že dva mohou přespat v autě a někdo přespat venku. Stačí si koupit nějakou výbavu a/nebo sehnat kartony, na které si (pravděpodobně já) lehnu.

Ale diskuze zrovna nikam moc nevedla. A tak jsme sbírali dál bláto na boty. Já si své bláto na sandálech krásně umyl, když jsem sklouzl do řeky, pokoušejíc se něco vyfotit. Les nebyl zrovna moc fotogenický a popravdě v parku Cuyagoha není asi nic moc výjimečného kromě toho, že si zde můžete docela dobře zacvičit na venkovních stanovištích, jako hrazda, bradla, sedy lehy atd.

Jelikož nás nic netlačilo, maximálně kromě teploty, která se vyšplhala na 25 °C, dost jsme zevlovali na lavičkách a vyhřívali se na slunci. Místní medvědí česnek byl opravdu silný. Tři listy, co jsem snědl, jsem cítil ještě hodiny po tom. V parku nikde nefungovala voda a tak jediná voda, co se dala pít, byla voda z potoka, ale nad kterou kluci ohrnovali nos.

Michal se snažil najít nějaké kešky, ale moc se mu nedařilo. Našli jsme jenom dvě a obě jsem ulovil já. Abych mu udělat trochu radost, tu druhou jsem nenápadně přemístil tak, aby ji snadno našel. Cestou od posledního neúspěšného pokusu cestou zpět k autu jsme potkali koně, pro které je to tady jako dělané.

Po pěti hodinách v parku jsme byli zase u auta. Šli se zase připojit na WiFi, abychom našli nejbližší Walmart, kde můžeme nakoupit věci, kterými bychom vyřešili naše přespání.

Chvíli jsme bloudili, protože zrovna ten Walmart, co jsme našli, byl zastrčený. Když jsme obhlíželi možnosti, jestli si koupit nafukovací karimatku nebo hamaku, Honza začal kdoví proč hledat nějaký hotel. Takže zase všechno jinak.

Kluci se nakonec ubytovali v motelu kousek od Walmartu a já si půjčil hamaku od Michala, kterou si koupil, jako suvenýr ze států, stejně jako já na Havaji. Našel jsem si jeden les 5 min od jejich motelu, kde jsem si natáhl hamaku a za zvuků ptactva usnul jako špalek.

KUTlime se představuje:

Jsem snílek, chorobný workoholik, detailista, flákač, publicista, hráč, buřič, závislák na produktivismu, technologiích a návratu zpět na strom. Extrovertní samotář, cholerik, kterému pořád v testech vychází sangvinik. Bývalý fotograf, budoucí cestovatel, současný amatérský terapeut. Věčný geek a kritik, nerozpoznatelný bodybuilder a mnoho dalšího. Kontroverze a renesance sama Mám mozek a nebojím se ho používat. Mám mnoho vlastností, které mne činí na první i druhý pohled nesnesitelným člověkem, za to ceněným spolupracovníkem. Seznámení se mnou pouze na vlastní nebezpečí. 8-)
Příspěvek byl publikován v rubrice Cestování se štítky , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

