KUTlime odchází zachraňovat životy…

…měsíc se s měsícem sešel a je čas se posunout do další životní etapy. Osud má někdy zvláštní smysl pro dramatizaci.

Ze stavu – nemám práci a úplně nevím, jak budu platit účty, se jsem se z týdne na týden dostal do pozice úplně opačné. Možná to je ještě předčasné, uvidíme, kam mne osud zavál tentokrát.

Po více než 4 měsících hledání, více než 20 pokusech u skoro stejného počtu firem, jsem konečně našel práci, kde mi dají šanci a hlavně, která mi dává smysl. Práci, u které si zdlouhavě nemusím zdůvodňovat, proč to vlastně dělám a pro koho to dělám.

Úplné detaily kvůli NDA zveřejnit nemohu, ale poprvé v životě budu moci díky ťukání do klávesnice zachraňovat lidské životy. Produkt, u kterého nemusím zdlouhavě hledat smysl. Žádné přiblblé dotace, žádná zkostnatělá akademická sféra nebo rigidní korporát. Více jsem si přát ani nemohl. První práce, na kterou se opravdu těším. 

Jo, možná to, abych to nemusel dělat v JAVA, ale člověk nemůže mít vše. 🙂

V mém pracovním žebříčku už by byla pouze jedna vyšší meta – práce pro SpaceX či jinou technologickou společnost, zabývající se progresivním vývojem na poli kosmických technologií. Ale třeba taky na to někdy dojde…

Never say never and forever.

KUTlime se představuje:

Jsem snílek, chorobný workoholik, detailista, flákač, publicista, hráč, buřič, závislák na produktivismu, technologiích a návratu zpět na strom. Extrovertní samotář, cholerik, kterému pořád v testech vychází sangvinik. Bývalý fotograf, budoucí cestovatel, současný amatérský terapeut. Věčný geek a kritik, nerozpoznatelný bodybuilder a mnoho dalšího. Kontroverze a renesance sama Mám mozek a nebojím se ho používat. Mám mnoho vlastností, které mne činí na první i druhý pohled nesnesitelným člověkem, za to ceněným spolupracovníkem. Seznámení se mnou pouze na vlastní nebezpečí. 8-)
Příspěvek byl publikován v rubrice Oznámení. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

3 reakce na KUTlime odchází zachraňovat životy…

  1. avespasseri napsal:

    Jo, kdysi jsem si říkala: „To je tak dobře, že mě předtím nikde nevzali a že jsem předtím nikde nic zajímavého nemohla najít“. Protože pak přišlo to, co se ukázalo jako to nejlepší a co nakonec pořád dělám a ráda :-)) A navíc se během té doby narodila i má dcera a myslím, že měla díky té práci to nejlepší a nejpohodovější těhotenství, co mohla mít…

    • KUTlime napsal:

      Hmm, tak uvidím, třeba také otěhotněním.

      • avespasseri napsal:

        Jasně, možnostmi?? .-)) Kdysi si kámoška stěžovala na astroložku, že jí vykládala, jak otěhotní (má pořád jen to jedno dítě). Já jí tenkrát říkala, že být plodná se dá různě 🙂 Nakonec práskla s právničinou a tvoří krásné podsedáky apod. a učí quiltovací kurzy 🙂

Zanechat Odpověď

