KVIFF 2017: Den 1. – Hodnocení filmů a kariéry jedné blonďaté herečky 

Ačkoliv jsou bitky o lístky ve Varech pověstné, podařilo se mi za první půlden stihnout 4 filmy a jednu smutnou plovárnu s Ebenem.

W. R. – Mystéria organismu*****  

Orgasmická onanie nad kritikou totalitního komunismu. V kontextu doby určitě zajímavý snímek, ale pro dnešní generaci těžko uchopitelný a nic neříkající. 

Vstup pouze na vlastní nebezpečí. 


Juze *****

Indické drama a mladém chlapci jménem Santoš a vůdci slumu, ve kterém žije Juzem. Proč se film jmenuje Juze a ne Santoš, okolo kterého se celý film víceméně točí, nebyl schopen uspokojivě vysvětlit ani sám režisér na diskuzi po filmu. 

Vcelku předvídatelný závěr filmu, ale jinak slušný průměr. Problém jsem měl jenom s tím, že jsem vlastně netušil, co chce autor filmem říci. V diskuzi po filmu řekl, že situace v Indii není už tak hrozná. Tak mi vrtalo hlavou, proč to tedy vlastně točil. 


Plavčík *****

Suverénně to nejhorší, co jsem na KVIFF zatím viděl. Černobílý film o dobrovolně němém plavčíkovi, který si celý den nechává vymývat mozek zprávami o teroristických útocích, katastrofách a jiné černé kronice. Film je v podstatě 20 min smyčka, která se postupně opakuje s prakticky nulovým posunem. Dokola koukáte na nudné sekvence, jak plavčík otvírá skříňky, odečítá teplotu, spí, kouká do PC atd. 

Během prvních 20 min se sál značně vyprázdnil, tak jsem si lehl přes celou řadu a koukal skrze škvíru mezi sedačkami. Ale usnout jsem nedokázal, tak jsem aspoň ukecal slečnu, co seděla přede mnou, jestli si to radši nechce jít spestřit na záchod. Všechna čest režisérovi, film byl tak nudný, že nedalo moc práce slečnu přesvědčit. 


Na plovárně s Umou Thurman *****

Jelikož to na záchodech byla docela rychlovka, došel jsem těsně po 21. hodině k městskému divadlu a zkusil, zda mají volná místa. Měli. 

Hlavní hvězdou letošních Varů je Uma Thurman, kterou proslavil především Kill Bill. V Pulp Fiction byla přeci jenom trochu na pozadí ostatních postav a herců. 

Uma vypadala jako příjemná a usměvavá žena, se kterou by bylo fajn zajít někam ven nebo večeři. 

Problém je, že od Killa Billa, tj. 2003, nic pořádného natočila, co by stálo za zmínku. Rozhovor mezi Ebenem tak točil pořád okolo Killa Billa a došlo také na Pulp Piction a ukázku z něj. 

Eben pokládal hloupé otázky (na kolik záběrů se točila scéna tance s Travoltou v Pulp Fiction – jako vážně čekal, že si to bude po 20 letech pamatovat???), často sklouzl „ztraceno v překladu“ atd. Od někoho formátu Eben bych čekal mnohem více. 


Kill Bill Vol. 1 *****

Co dodat – skvělá hudba, akce, výkon Umy… Možná trochu zbytečně překomplikovaný děj. 

KUTlime se představuje:

Jsem snílek, chorobný workoholik, detailista, flákač, publicista, hráč, buřič, závislák na produktivismu, technologiích a návratu zpět na strom. Extrovertní samotář, cholerik, kterému pořád v testech vychází sangvinik. Bývalý fotograf, budoucí cestovatel, současný amatérský terapeut. Věčný geek a kritik, nerozpoznatelný bodybuilder a mnoho dalšího. Kontroverze a renesance sama Mám mozek a nebojím se ho používat. Mám mnoho vlastností, které mne činí na první i druhý pohled nesnesitelným člověkem, za to ceněným spolupracovníkem. Seznámení se mnou pouze na vlastní nebezpečí. 8-)
Příspěvek byl publikován v rubrice Recenze. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

